Найпоширенішим методом створення віртуальної або доповненої реальності є використання оптичних пристроїв, які одягаються на обличчя та очі людини. Але, так як людське око з-за особливостей його будови не може
Детальніше...
За останній час все, що мало відношення до реалізації функцій доповненої реальності, так чи інакше мало відношення до відомих очками Google Glass, які є першим подібним комерційним продуктом в цій області. Але, на терені
Детальніше...
Навіть незважаючи на роздуту рекламну компанію, і так стає ясно, що Microsoft Kinect є одним з найбільш вдалих сучасних ігрових контролерів. Обсяг продажів цього пристрою, розробка драйверів з відкритим кодом для нього і
Детальніше...
Завдяки появі контролера Microsoft Kinect і Leap Motion засоби управління за допомогою жестів і рухів вже зайняли міцне місце в індустрії комп'ютерних ігор і розваг. А досить відома шведська компанія Tobii, об'єднавшись з датською
Детальніше...
Ще в 2005 році професор фізики Йохан Окермен (Johan Akerman) пророкував, що магниторезистивная пам'ять (Magnetoresistive Random Access Memory, MRAM) є одним з головних кандидатів на роль універсальної пам'яті", яка стане заміною різних типів
Детальніше...
Пристрій, показане на наведеному вище знімку, є базовим "цеглинкою" квантової обчислювальної системи, розробка якої ведеться в даний час вченими та інженерами з Фізичної лабораторії (Laboratory for Physical Sciences) в штаті
Детальніше...
Представники Інституту фізико-хімічних досліджень RIKEN, одного з провідних науково-дослідних установ Японії, оголосили про плани створення нового суперкомп'ютера екза-рівня, який зможе виконати один квинтиллион
Детальніше...
Фахівці Лабораторії НАСА з вивчення реактивного руху (NASA Jet Propulsion Laboratory, JPL) вже досить давно працюють над створенням роботів, призначених для функціонування в космосі, і над інноваційними системами керування цими
Детальніше...