Menu

Другий випробувальний політ апарату X-51A Waverider закінчився невдачею.

Второй испытательный полет аппарата X-51A Waverider закончился неудачей.


Другий випробувальний політ гіперзвукового літального апарату X-51A Waverider компанії Boeing закінчився не так, як планувалося. З-за того, що двигуни апарату не змогли вийти на повну потужність, X-51A не розвинув розрахункову швидкість і випробувачі були змушені перервати політ. У травні місяці 2010 року, апарат X-51A встановив рекорд швидкості для літальних апаратів з прямоточним реактивним двигуном, втримавшись на швидкості 5 Max протягом трьох з половиною хвилин. Під час другого випробувального польоту апарат повинен був розігнатися до швидкості 6 Max. Але цього не сталося, під впливом твердопаливного прискорювача X-51A розігнався до швидкості 5 Max, після чого політ був перерваний.

Второй испытательный полет аппарата X-51A Waverider закончился неудачей.


Спочатку другий випробувальний політ апарату X-51A Waverider був призначений на березень місяць 2011 року, але потім цей термін був перенесений через те, що "неможливо було дотримати всі необхідні умови випробувань". І нарешті, X-51A Waverider злетів вдруге 13 червня 2011, і здійснив політ над морським полігоном Point Mugu Naval Air Range Test в Тихому океані. До місця випробувань апарат X-51A був доставлений літаком B-52H Stratofortress, який злетів з бази ВПС США Едвардс, і випустив апарат X-51A в місці початку випробувань на висоті близько 15 кілометрів.

Після відділення апарат X-51A від літака-носія включився твердопаливний прискорювач, з допомогою якого апарат набрав швидкість 5 Max. Після цього повинно було статися включення прямоточного реактивного двигуна, який повинен був розігнати апарат до ще більшої швидкості. Але спроба першого запуску реактивного двигуна, так само як і наступні кілька спроб, не привели до успіху, апарат продовжував знижуватися і приводнився на поверхню океану в районі випробувального полігону.

Второй испытательный полет аппарата X-51A Waverider закончился неудачей.


Незважаючи на невдале завершення польоту, американці з Випробувального центру ВПС (U.S. Air Force Test Flight) все одно намагаються представити подію з позитивної сторони, мотивуючи це тим, що протягом польоту було отримано велику кількість дослідних даних. А фахівці Науково-дослідної лабораторії Повітряних сил, компанії Boeing і інженери з Pratt-Whitney Rocketdyne зараз займаються аналізом даних телеметрії апарат X-51A, отриманих під час випробувального польоту, що б ідентифікувати причину невдалих запусків реактивного двигуна.

Компанії Boeing і Pratt-Whitney Rocketdyne зібрали чотири зразка випробувальних апаратів X-51A, які за розрахунками цілком можуть розвинути швидкість 6 Max. Чергова спроба, черговий випробувальний політ намічений на кінець цього року.

|