Menu

Попит на інтернет-телебачення зростає

Спрос на интернет-телевидение растет

Російська телевізійна і радіомовна мережа (ФГУП РТРМ) планує в цьому році запустити платформу гібридного телебачення, яке об'єднає переваги лінійного телемовлення та широкосмугового доступу в Інтернет. “Тенденція до перегляду телесеріалів і шоу через Інтернет з можливістю доступу в інтерактивних послуг вже сформувалася”, - зазначив заступник гендиректора ФГУП РТРМ Віктор Пінчук.

Smart TV являє собою комп'ютерну систему, інтегруються в телевізор і, найчастіше, припускає встановлення додаткових додатків і послуг. Пристрій працює на операційній системі, відкриваючи великі можливості для розробників додатків. Крім того, інтернет телебачення може бути і зовсім не пов'язано з телевізійним пристроєм. Через IPTV можна на адаптованому до прийому Інтернету мобільному телефоні дивитися чи показувати збережені дані, наприклад, фотографії, відео або слухати музику. Також можлива вільна передача даних - файлообмін. Об'єднання в мережу через абонентські приставки дозволяє здійснювати керування та доступ до інших пристроїв.

Концепція Smart TV знаходиться на початковому етапі розвитку ринку і є новим трендом в інтеграції інтернет-доступу в сучасні пристрої.

За частотою використання самою популярною функцією серед власників Smart TV є відео для бізнесу: 74% респондентів, що взяли участь в дослідженні J son & Partners Consulting, відзначили їх регулярне використання. Найпопулярніші програми, на думку користувачів: YouTube, IVI. ru і НТВ-Плюс.

Самої непопулярною функцією Smart TV серед власників є тематичні додатки - лише 21% респондентів підтвердили її регулярне використання.

За підсумками опитування, проведеного J son & Partners Consulting, найбільш популярною функцією Smart TV серед потенційних покупців є “пошук в Інтернеті”, що відрізняється від реальних переваг споживачів Smart TV, для яких найважливішою функцією сучасних телевізорів є відео для бізнесу.

За даними експертів IVI.ru, на перегляд фільмів через Smart TV доводиться від 25 до 40 переглядів в місяць. Крім того, головна перевага цього формату в тому, що він адаптується під будь-яку платформу. Відсоток активації телевізорів з функцією Smart TV становить 55%. А 35% користувачів Smart TV в Росії користуються мультискрином.

Як зазначила начальник відділу по роботі з освітніми закладами і науковими організаціями компанії “Техносерв” Світлана Инфимовская, найбільш логічно концепція Smart TV лягає в освітні проекти: “Функції Smart TV могли б у режимі реального часу давати шкільну програму освіти дітям, які не мають можливості відвідувати школи. Застосування стандарту DVB-T2 забезпечить прийом програм на існуючі домашні антени, а організація з допомогою спеціальних абонентських терміналів зворотного каналу для послуг цифрового інтерактивного ТБ - активну участь учнів в освітньому процесі, можливість відповідати на питання віртуального вчителя за допомогою пульта і брати участь у вікторинах”.

|