Menu

iWatch - телевізор від Apple?

iWatch — телевизор от Apple?

Коли чутки про те, що Apple розробляє «розумні» годинник тільки з'явилися в Мережі, експерти майже відразу ж дали новому пристрою передбачувана назва - iWatch або «іЧасы», якщо перекладати на російську мову. Протягом декількох місяців кількість різних концептів iWatch від сторонніх дизайнерів перевалило за кілька сотень, і вже начебто ніхто не сумнівався, що годинник з Купертіно з'являться на прилавках в цьому році. А коли Appleзарегистрировала торгову марку «iWatch», це назва офіційно стало робочим для нового продукту.

Але чому саме годинник? Адже англійська мова влаштована таким чином, що одне і те ж слово може бути як іменником, так і дієсловом. Тому якщо розглядати варіант «watch» - годинник, не варто забувати про дієслово «to watch» - бачити. У поєднанні з приставкою «i» отримуємо поєднання «я дивлюся». Як думаєте, для якого пристрою підійшло б така назва?

Зрозуміло, йдеться про телевізійний продукт. Спочатку ми думали, що Apple назве свій телевізор iTV, однак у цьому випадку корпорація зіткнеться з серйозною проблемою - у Великобританії, наприклад, так називається один з центральних каналів. А поєднання начебто iFilms будуть дуже різати вухо потенційному покупцеві, не кажучи вже про iMovies, з яким у користувачів iOS-пристроїв асоціюється однойменне додаток.

Коли не так давно Тіма Кука запитали про розвиток телевізійної індустрії, він відповів, що телевізор у вітальні змушує його перемішатися на 20-30 років у минуле при кожному включенні. Тоді генеральний директор Apple натякнув на те, що технологічний гігант дійсно має намір підкорити новий для себе ринок, проте терміни реалізації цієї ідеї так і залишилися невідомими.

Чутки про тестування перших прототипів телевізора Apple з'явилися ще навесні, коли стало відомо про постачання екранів в Купертіно компанією LG. А трохи пізніше остання анонсувала вигнутий екран OLED, який на перший погляд ідеально підійде для нового пристрою від Apple. Так, ціна на нього поки астрономічна, але хіба дорогі комплектуючі коли-небудь ставали перешкодою для Apple?

У цьому місяці власні смарт-годинник представили корпорації Samsung і Sony. Перша анонсувала Galaxy Gear, а Sony випустила SmartWatch 2. Обидва пристрої відрізняються високою ціною і невеликим набором функцій, і їх мало для того, щоб дані девайси носили звання «розумних годин. У більшості журналістів годинник викликали суперечливі враження, проте майже всі зійшлися на думці, що революції не відбулося. Знову.

Чи є сенс для Apple переступати поріг цього ринку? Навряд чи. Смарт-години можуть стати популярними, однак їх цільова аудиторія занадто мала для вражаючих продажів і високих прибутків. Якщо ви готові хоч зараз бігти за годинником з надкусанным яблуком, це не означає, що ваш приклад наслідують абсолютно все.

Телевізійна аудиторія набагато більше. Чому сучасна молодь так мало часу проводить за телевізором, хоча 20 років тому це було цілком природно? Вона переселилася в Інтернет - Facebook, Twitter і так далі, люди буквально оселилися у своїх смартфонах. Але якщо створити такий пристрій, який зможе задовольнити потреби найвибагливішого покупця, воно блискавично стане популярним по всьому світу. Apple вміє це робити - згадайте iPhone і iPad.

Варто поквапитися. Всі ці Smart TV не зможуть конкурувати з продуктом абсолютно нового рівня, але його ще треба створити! Не забули iPod? Тоді ринок був наповнений різними плеєрами, однак всі вони були громіздкими і незручними, а люди все одно користувалися ними і отримували від цього задоволення! Найголовніше - бути першим. І якщо зволікати ще роки два чи три, Apple ризикує назавжди втратити перспективну майданчик для розвитку.

Що стосується Apple TV, вона нікуди не зникне. Приставка так і залишиться відмінним аксесуаром для володарів екосистеми з iOS-пристроїв, тим більше коштує вона всього лише 99 доларів. Мінімальний цінник на iWatch (незвично, правда?), швидше за все, складе близько двох-трьох тисяч доларів. І ви точно будете знати, за що віддали свої гроші.

За матеріалами Pixellounge.co.uk

|