Смарт-телевізори отримують визнання.
Смарт-телевізори отримують визнання як серед споживачів, так і серед рекламодавців. Нові дослідження показують силу інтерактивної реклами на смарт-телевізорах і позитивне ставлення до цієї реклами власників згаданих пристроїв.
У першому кварталі поточного року обсяги поставок смарт-телевізорів (Smart TV) перевищили 12,7 мільйона штук, оскільки все більша кількість споживачів бажає отримати інтерактивне пристрій, яке поєднувало у собі функції телебачення та доступу в інтернет.
Дані нового дослідження, проведеного SmartClip і LG Electronics, свідчать про те, що власники смарт-телевізорів використовують їх, головним чином, у вечірній прайм-тайм, при цьому половина власників таких апаратів назвала своїм улюбленим контентом новини і розважальні програми.
Цю групу аудиторії важко досягти, використовуючи традиційне телебачення, однак ця аудиторія дуже важлива для рекламодавців. Це, як правило, досить освічені люди, які мають сім'ї (смарт-телевізор, в основному, використовується для сімейного перегляду), що мають високу купівельну спроможність і потрапляють в категорію 20-49 років.
Основною причиною покупки смарт-телевізора його власники називають можливість підключення пристрою до інтернету. Як передає кореспондент Mediasat, понад 70% опитаних купили смарт-телевізор протягом останніх кількох років, і 80% використовують всі його функції.
Те ж саме дослідження свідчить про те, що інтерактивні функції смарт-телевізора дозволяють рекламодавцям створювати «більш глибокий зв'язок між глядачами і контентом, що вони бачать на екрані, включаючи рекламу брендів».
У добавок до всього, власники смарт-телевізорів не гребують інтерактивної рекламою - дві третини опитаних повідомили про позитивному ставленні до реклами, яку вони бачать на екрані свого смарт-пристрої. Навіть більше - більше половини опитаних власників смарт-телевізорів відзначили, що піддалися впливу реклами: 15% планують придбати рекламований товар, а 31% власників смарт-телевізорів збирається взяти участь в яких-небудь рекламованих заходах.
«Розробляючи інтерактивні, яскраві кампанії для смарт-телевізорів, бренди можуть набагато легше відстежувати вплив, який чинить їх контент на аудиторію, а також вимірювати рівень залученості і наступних дій аудиторії, - говорить Ширлин Чандрапал, старший віце-президент відділу інтернет-телевізорів в SmartClip. - У всьому світі глядач шукає нові враження, пов'язані з переглядом відеоконтенту, де програми та інтернет відіграють досить важливу роль, тому так важливо, щоб бренди могли моніторити, чого саме вони досягають, вимірюючи залучення аудиторії. Дане дослідження показує, що смарт-телевізори мають величезний потенціал залучення та залучення аудиторії, і ми очікуємо побачити більше рекламодавців, які отримують вигоду від творчого підходу в розміщенні реклами на даній платформі».