Samsung Music Hub новий конкурент iTunes Store і Google Music
Музичний сервіс Music Hub, запущений корейським гігантом торік, буде працювати на всіх Android-пристроях.
Те Джин Кан, віце-президент компанії Samsung, що відповідає за медіасервіси, повідомив, що сервіс (і відповідний додаток) Music Hub, поки працює тільки на флагманських смартфонах Galaxy SIII та Galaxy Note II, стане доступним для будь-яких пристроїв під управлінням операційної системи Android.
Сервіс Samsung Music Hub комбінує музичну бібліотеку користувача з потоковим музичним мовленням і пошуком нової музики. Він конкурує з такими музичними сервісами, як Spotify, Rdio, Google Music, Xbox Music і iTunes Music Match і має 19 млн музичних композицій з каталогу 7digital.
Європейським користувачам сервісу, які оформили платну підписку (€9,99/місяць), доступна функція хмарного сховища обсягом 100 Гб і сервіс підбору музичних композицій, близьких за тематикою до наведених у аудіотеки користувача. В якості безкоштовного функціоналу Music Hub пропонує потокове прослуховування треків, які мають відповідність в медіатеці власника пристрою (аналог сервісу iTunes Match).
Те Джин Кан заявив, що Music Hub з'явиться на смартфонах, планшетах, телевізорах з підтримкою Smart TV і, можливо, на інших пристроях компанії Samsung. В даний час сервіс Music Hub доступний тільки в шести країнах, у число яких поки не входить Росія, але, за словами представника Samsung, на 2013 рік планується істотне розширення його географії. Кан також заявив, що розширення доступності сервісу Music Hub залежатиме від низки угод з компаніями, які володіють правами на музичні твори, і терміну запуску флагманських пристроїв Samsung.
В даний час Samsung Music Hub вже розміщений в магазині додатків Google Play, і технічно зробити його доступним для Android пристроїв інших виробників буде нескладно. Повідомлення про те, що розширення доступності Music Hub відбудеться найближчим часом, вже розміщено на офіційному сайті сервісу - musichub.com.
Поточна версія Music Hub не є власною розробкою Samsung. Сервіс був створений американською компанією mSpot, яку корейський гігант купив у травні 2012 року. Примітно, що це лише друге поглинання за всю історію Samsung (в 1997 році була придбана компанія AST Research).