Росія стала третім ринком в світі з продажу Smart TV
Ivi став одним з найпопулярніших додатків для Smart TV в світі, повідомила вчора компанія, пославшись на дані виробників телевізорів. Так, за даними LG за червень, онлайн-кінотеатр - третє в світі додаток за кількістю звернень до нього користувачів на телевізорах цієї марки, на телевізорах Samsung - п'яте, на телевізорах Philips - перше в країнах Європи (даних по світу по цій марці немає), вказує ivi. При цьому дивитися відео в цьому додатку можуть тільки жителі Росії, в інших країнах воно не працює, така кількість звернень ivi зібрало саме завдяки активності вітчизняних глядачів.
Представник LG підтвердив цифри ivi, представник Samsung відмовився обговорювати ці дані, з представником Philips зв'язатися не вдалося. На ці три бренду, за даними найбільшого продавця електроніки «М.відео», доводиться більше 80% продажів Smart TV в Росії і в світі.
Smart TV - технологія, що дозволяє підключати телевізор до інтернету. Такі телевізори забезпечені інтерфейсом з браузером і додатками - відеосервісами, іграми і т. д. наприклад, через відеододатки можна завантажувати з мережі і дивитися відразу на телевізорі фільми і серіали, причому їх якість адаптовано до перегляду на великому екрані - як правило, вони завантажуються в HD (відео високої чіткості).
Ця технологія стала масовою останні два роки, і тепер нею забезпечується все більше телевізорів. Так, представник Samsung повідомив «Ведомостям», що практично всі моделі цього року вміють підключатися до інтернету, в минулому році таких було близько 60%. Крім того, виробники з кінця минулого року стали активно просувати цю технологію в Росії - вони проводили кампанії на ТБ і в зовнішній рекламі, стимулювали продавців більше розповідати про Smart TV покупцям. В результаті за перше півріччя в країні, за даними GfK Rus, було продано у 2,5 рази більше розумних телевізорів, ніж за той же період 2012 р. З оцінкою «М.відео», майже 40% телевізорів, куплених у цьому році в Росії, забезпечені такою функцією.
Завдяки такому зростанню Росія, за даними GfK Rus, стала третім ринком в світі з продажу Smart TV після Китаю і Бразилії, в той час як в минулому році була п'ятою (ринок США GfK Rus не оцінює і в розрахунок не бере). Співробітник одного з великих виробників розповів, що за його бренду наша країна в червні обігнала США і стала найбільшим ринком розумних приймачів у світі.
З-за великої рекламної кампанії Smart TV стала популярна навіть у тих, хто купив розумний телевізор, але не користувався цією функцією, що вказує представник LG: дані виробника показують, що з початку року кількість звернень до додатка постійно зростає. Росія лідирує в світі за кількістю часу, які її жителі проводять в програмах на ТБ, і за кількістю запусків додатків на один пристрій, говорить він. Представник Samsung підтвердив, що активність росіян зростає: все більше людей підключаються до Smart TV кожен день. Він пояснює це, зокрема, можливістю обирати серед все більшого числа додатків - зараз їх 640, в 1,5 рази більше, ніж рік тому.
Глядачі все більше зміщуються у бік нелінійного перегляду - сучасні телевізори дозволяють не залежати від ТБ-програми і люди активно цим користуються, каже головний керуючий директор ivi Олег Туманів. Відеосервіси таким чином отримують новий великий ринок. В цьому році ivi, за власними даними, збирає 125-150 млн переглядів на місяць, з них 50-65 млн припадає на перегляд через сайт ivi на настільному комп'ютері або ноутбуці, 40-45 млн - на телевізорах, решта - на планшетах і смартфонах. Інший відеосервіс - Zoomby запустив свої додатки на телевізорах найбільших виробників трохи пізніше, зараз на Smart TV припадає більше чверті всіх переглядів - і ця частка швидко зростає.