Menu

Росіяни на «розумних» дивляться мультфільми

Россияне на «умных» смотрят мультфильмы

Росіяни на «розумних» телевізорах з функцією Smart TV воліють дивитися мультфільми, а також російські серіали, свідчать дані компанії Zoomby.ru.

Згідно з повідомленням інтернет-кінотеатру, інтереси російських користувачів програми Zoomby для Smart TV розподіляються наступним чином: приблизно 49% припадає на мультфільми, 22% - на російські серіали і близько 21% - на фільми.

Серед мультфільмів найпопулярнішими є «Лунтік» - 24% від кількості переглядів мультфільмів через додаток Zoomby для Smart TV, на мультфільм «Маша і ведмідь» припадає 21%.

Це підтверджує і Олександр Беленов, генеральний директор інтернет-кінотеатру TVzavr.ru. За його словами, перше місце за переглядами за допомогою додатків для Smart TV займають мультфільми і мультсеріали, як російського, так і зарубіжного виробництва: «Смішарики», «Фиксики», «Бернард» та інші. Частка переглядів мультфільмів становить близько 30%

«Друге місце належить серіалів. Відмінні показники були у популярного серіалу “Кухня”, а також у серіалу “Винищувачі”. Частка переглядів серіалів - близько 25%», - зазначив Беленов.

Прес-секретар інтернет-кінотеатру ivi.ru Антон Шестаков повідомив виданню Digit.ru, що найбільшою популярністю у глядачів додатків для Smart TV користуються мультфільми, фаворитом є мультсеріал «Маша і ведмідь». Що стосується серіалів, то в цій категорії знову лідирує російське виробництво: «Свати», «Кухня», «Ангел і демон» та інші.

Повнометражний контент також користується популярністю на ivi.ru. Так, найбільш популярним фільмом в червні в інтернет-кінотеатрі став американський бойовик «Патруль», а єдиний російський фільм, який увійшов в топ-10 в червні - «Духlеss» (рядок 8).

Згідно з даними Zoomby.ru на порталі компанії ситуація дещо інша. На телесеріали російського виробництва припадає 27% від загальної кількості переглядів, а дитячий контент розташувався на другому місці з часткою в 25%, близько 15% припадає на художні фільми російського виробництва.

Протягом року кількість переглядів відео через додаток Zoomby для телевізорів з функцією Smart TV зросла у 7 разів з 0,9 мільйона переглядів в червні 2012 року до 6,5 мільйона переглядів в травні 2013 року. Частка переглядів відео на основному сайті компанії становить 65%, з допомогою додатків і мобільного сайту - 9%, 26% - за допомогою телевізорів з функцією Smart TV.

 

|