Connected TV продовжує розширювати сферу впливу
Мультиэкранная платформа для відеореклами smartclip розпочала співпрацю з TP Vision, виробником телевізорів марки Philips, повідомляє прес-служба оператора.
Згідно з умовами співпраці smartclip буде показувати рекламу на головній і внутрішніх сторінках порталу Philips Smart TV наприклад, «Галерея Додатків» і «Екосистема Smart TV».
Альберт Момбарг, голова Smart TV у TP Vision, зазначає, що партнерство з smartclip дозволить стати платформі Smart TV ближче до міжнародного рекламного співтовариства, а також підвищити цінність брендів.
Жан-П'єр Фумагалли, генеральний директор smartclip, прокоментував: «Ми пишаємося тим, що працюємо разом з TP Vision на міжнародному рівні. Це партнерство істотно розширить наш інвентар і дозволить рекламодавцям охопити цільову аудиторію Connected TV».
Smartclip продовжує розширювати сферу впливу Connected TV, укладаючи такі партнерства, які дозволяють брендам і рекламодавцям охопити їх цільову аудиторію на великій кількості телевізорів з виходом в інтернет. Раніше в цьому році глобальна мультиэкранная платформа для відеореклами уклала партнерство зі світовим лідером у цифровому медіа компанією Samsung Electronics.