Ринок ТВ програм може зрости більш ніж у три рази до 2017 року
Дослідницька компанія NextMarket Insights пророкує, що тільки в США ринок ТВ програм може зрости більш ніж у три рази - з $4,5 млрд в 2012-до $14 млрд до 2017 року.
На наших очах в цьому середовищі формується зовсім нова економка, що включає в себе сервіси Smart TV, OTT приставки, Blue-ray пристрої та ігрові консолі.
«Зростання ринку буде базуватися на використанні декількох моделей монетизації», - говорить Майкл Вулф, провідний аналітик NextMarket Insights. «Ми очікуємо зростання підписок через програми, підписок на ТБ пакети, реклами, додатків з преміум-контентом, покупок через додатки. В сукупності ця нова середовище може дати величезні можливості як найбільш найспритнішим існуючим гравцям, так і новачкам на ринку».
Позитивними факторами для росту економіки ТВ додатків будуть розвиток програмних платформ і становлення моделей монетизації. У свою чергу, гальмуватиме процес буде технологічна фрагментарність ринку через незговірливість і гострої конкуренції виробників програмних платформ і порівняно молода і неоформившаяся рекламна екосистема.
«На ринку є не менше 10 програмних платформ для Connected TV, активно використовуються найбільшими виробниками обладнання, при цьому очевидного лідера немає», - говорить Вулф. «На сьогодні - це головна перешкода для ринкового зростання».
На думку NextMarket Insights, на тлі фрагментованого ринку велика ймовірність того, що туди увірветься інший гравець з великими інвестиційними можливостями, наприклад, Apple або Amazon.
«Обидві компанії мають серйозні компетенції цифрової дистрибуції, створення продуктів і продажах. Їх вхід на ринок може кардинально змінити її ландшафт», - вважає Майкл Вулф. «За нашою оцінкою, один або обидва гравці зроблять цей крок протягом року-півтора».