Philips продовжує знайомити російських споживачів з інтерактивними можливостями Philips Smart TV.
Москва, 14 грудня. - Компанія TP Vision, виробник телевізорів Philips, продовжує знайомити російських споживачів з інтерактивними можливостями Philips Smart TV.
У ролику телевізорів Philips, створеному креативним агентством Saatchi & Saatchi Russia, знову з'являється відомий російський журналіст і телеведучий Леонід Парфьонов. Це друга рекламна кампанія, де Леонід Парфьонов у співпраці з брендом Philips розповідає про переваги телевізорів з технологією Philips Smart TV.
«Завдяки інтерактивним можливостям телевізора Philips з технологією Smart TV, я можу вибрати в онлайн-кінотеатрах фільм з бібліотеки світового кіно або знайти і подивитися, що зацікавила телепередачу, - говорить Леонід Парфьонов. - Це прекрасна можливість «перейти», занурившись в захоплюючу дію, що відбувається на екрані ТБ».
У телевізійному ролику Леонід Парфьонов віртуально подорожує по сторінкам веб додатків Philips Smart TV - соціальних мереж, онлайн-кінотеатрам - прямо на екрані ТБ, показуючи, що телевізор Philips дозволяють дивитися фільми онлайн, спілкуватися з друзями, обмінюватися фотографіями та відео, відправляючи їх на екран ТБ з мобільних пристроїв. І, незалежно від обраного вмісту, телевізор Philips Smart TV забезпечують бездоганно чітку і плавну передачу руху завдяки новому двоядерному процесору Dual Core.
Нова рекламна кампанія розроблена в рамках комунікаційної платформи «Philips Smart TV. Готуйтеся бачити більше».
Двадцятисекундний ролик з'явився в російському ефірі 10 грудня.