Menu

Philips продовжує знайомити російських споживачів з інтерактивними можливостями Philips Smart TV.

Philips продолжает знакомить российских потребителей с интерактивными возможностями Philips Smart TV.

Москва, 14 грудня. - Компанія TP Vision, виробник телевізорів Philips, продовжує знайомити російських споживачів з інтерактивними можливостями Philips Smart TV.

У ролику телевізорів Philips, створеному креативним агентством Saatchi & Saatchi Russia, знову з'являється відомий російський журналіст і телеведучий Леонід Парфьонов. Це друга рекламна кампанія, де Леонід Парфьонов у співпраці з брендом Philips розповідає про переваги телевізорів з технологією Philips Smart TV.

«Завдяки інтерактивним можливостям телевізора Philips з технологією Smart TV, я можу вибрати в онлайн-кінотеатрах фільм з бібліотеки світового кіно або знайти і подивитися, що зацікавила телепередачу, - говорить Леонід Парфьонов. - Це прекрасна можливість «перейти», занурившись в захоплюючу дію, що відбувається на екрані ТБ».

У телевізійному ролику Леонід Парфьонов віртуально подорожує по сторінкам веб додатків Philips Smart TV - соціальних мереж, онлайн-кінотеатрам - прямо на екрані ТБ, показуючи, що телевізор Philips дозволяють дивитися фільми онлайн, спілкуватися з друзями, обмінюватися фотографіями та відео, відправляючи їх на екран ТБ з мобільних пристроїв. І, незалежно від обраного вмісту, телевізор Philips Smart TV забезпечують бездоганно чітку і плавну передачу руху завдяки новому двоядерному процесору Dual Core.

Нова рекламна кампанія розроблена в рамках комунікаційної платформи «Philips Smart TV. Готуйтеся бачити більше».

Двадцятисекундний ролик з'явився в російському ефірі 10 грудня.

|