Menu

DIVAN.TV проти Apple TV! У найближчій перспективі Apple TV «вааще» не залишиться нічого іншого, крім як «нервово курити осторонь».

DIVAN.TV против Apple TV! В самой ближайшей перспективе Apple TV «вааще» не останется ничего иного, кроме как «нервно курить в сторонке».

В Медіа-шоу-румі (відкритого всього кілька днів тому) власного Центру обслуговування абонентів інноваційної компанії DIVAN.TV зіштовхнулись два бренди: відомий Apple TV і вітчизняний DIVAN.TV.

У присутності уїдливих журналістів ІТ - і бізнес-медіа країни автор ідеї і «батько-засновник» DIVAN.TV Андрій Колодюк сумлінно провів своєрідний battle, метою якого було об'єктивне (на основі сухих фактів) порівняння роботи і можливостей двох інноваційних проектів.

Демонстрація показала, що дві компанії працюють в абсолютно різних напрямках. Так, якщо Apple зосередилася на розробці елегантно-бездоганних смарт-девайсів, то головним козирем мультимедійного сервісу DIVAN.TV є контент (цифрові ТБ канали, фільми, освітні програми, музика, радіо, караоке, ТБ-шопінг, ТБ-банкінг, ігри), а також надання його в будь-якому зручному для користувача місці. У найближчій перспективі Apple TV «вааще» не залишиться нічого іншого, крім як «нервово курити осторонь», бо отримати доступ до українського сервісу можна буде не тільки на Smart TV, але і на будь-якому гаджет (був би дисплей!). Причому сервіс суто український і глибоко патріотичний, так як призначений виключно для вітчизняних користувачів. А ще вітчизняний проект має власний канал і масу відеоконтенту в 3D форматі, чого у Apple, як кажуть в Одесі, «немає і невідомо».

«DIVAN.TV часто порівнюють з Apple TV, але даний battle - це наочна демонстрація того, що, насправді, ми дуже різні. І це, як за наданим контенту, так і по реалізації спільного бачення розвитку компаній. Якщо у Apple головна мета - інноваційні рішення, в тому числі і з hardware (але не для ринку України), то у DIVAN.TV - надання доступу до контенту в будь-якому місці, на будь-якому девайсі - реалізація концепції TV Everywhere», - пояснює Андрій Колодюк.

Дамо слово сухих цифр. «Яблучний» девайс коштує в США $99, в Україні його ціна практично подвоюється ($160). Причому слід підкреслити, що доступ до контенту в Apple TV можливий виключно через невеликий «коробочки» з логотипом надкушеного яблука, тоді як для мультимедійного сервісу DIVAN.TV пропонуються не тільки власний медіаплеєр D1.TV HD (за цілком демократичну ціну - 700 грн.), але і цілий ряд інших девайсів виробників з інтеграцією даного сервісу (у широкому діапазоні цін - від 599 до 1580 грн.). Власники телевізорів LG Smart TV (моделі 2011-2012 рр.) вже зараз, а власники інших «розумних» телевізорів (Philips, Samsung, Panasonic, Sharp) - в дуже близькому часу зможуть дивитися DIVAN.TV без використання додаткового обладнання.

«Завдяки DIVAN.TV володарі Smart TV зможуть по достоїнству оцінити всі переваги «розумного» телевізора. Мультимедійний сервіс DIVAN.TV надає доступ до контенту (цифрові телеканали, фільми, освітні програми, платіжні системи та інші інтерактивні сервіси), заради якого споживачі купують Smart TV», - коментує Андрій Колодюк.

Варто також відзначити, що більшість контенту, доступного на Apple TV, в Україні дивитися не вдасться (у тому числі і Netflix). А платити в середньому по $5 за оренду фільму (на 48 годин) або $17 за його покупку середньостатистичному жителю України поки що не по кишені. З урахуванням цього в DIVAN.TV пропонуються різні варіанти оплати перегляду цифрових каналів, фільмів та інших сервісів. Наприклад, подивитися 40 фільмів можна всього за 30 грн., купивши тарифний пакет «Кіноман». І якщо Apple TV не надає телеканали в live-мовлення, то DIVAN.TV дає можливість вибору оптимального тарифного пакету: «Пакет «3 зірки», а це - 52 телеканалу коштує 22 грн/міс., «Пакет «4 зірки» (90 каналів) - 44 грн/міс, «Пакет «5 зірки» (116 каналів) - 77 грн/міс, а навчальний пакет «In English» (27 каналів) - 59 грн./міс.

Крім наведених вище відмінностей, в українській компанії вже реалізували можливість оплати рахунків (зокрема, комунальних), поповнення балансів, купівлі товарів і послуг прямо на екрані телевізора - ТБ-банкінг і ТБ-шопінг.

Ну, а про такі речі, як можливість покупки медіаплеєра в розстрочку, або його оренда Apple може тільки мріяти.

До речі, чи знаєте ви, що всіх нас чекають абсолютно радикальні зміни на ринку ТБ? Вже сьогодні управління телевізійним контентом на екрані можливо не тільки за допомогою кнопок на пульті, але і голосом, жестами, а також за допомогою інших девайсів - смартфонів, планшетів. А незабаром повну силу знайде тренд Second Screen (або DualScreen) - це, коли можна буде відновлювати перегляд з того місця, на якому зупинився. Завдяки такій інновації не треба буде стрімголов поспішати, щоб встигнути подивитися улюблену телепередачу - послуга catch up дозволить побачити її в будь-який зручний час. А ще телеглядачі будуть брати активну участь у розвитку сюжетів, більше того, самі зможуть керувати ними (типу сам собі режисер і сценарист).

«Я вірю в модель «телеперегляду», яка умовно поділить телеюзеров на тих, хто дивиться рекламу, але не оплачує перегляд, і на тих, хто оплачує перегляд відразу і не дивиться рекламу. Ринок очікує цілеспрямована і таргетированная реклама. Можна сказати, що вона порозумнішає і стане підлаштовуватися під переваги кожного», - упевнений А.Колодюк.

Дійсно, вже сьогодні компанія DIVAN.TV підтверджує свою інноваційність та надає споживачам якісно нові можливості, формує високу культуру споживання телевізійного продукту. «Уміння чути і слухати бажання користувачів - головна перевага компанії в наш час. Розробка нових інтуїтивних інтерфейсів (на телевізорах і в Мережі), які були продемонстровані сьогодні - лише підтвердження наших довгострокових планів. А запуск нового сайту, який перший в Україні буде транслювати легально телеканали в режимі Live - це демонстрація нових можливостей інноваційної компанії DIVAN.TV. Це - перший мультимедійний сервіс, який на практиці «одружив» ТБ і Інтернет. Вже сьогодні ним можна користуватися як на телевізорі, так і в Мережі. А найближчим часом час будуть зроблені спеціальні програми під планшети і смартфони (IOS, Android, Windows)», - резюмує автор ідеї мультимедійного сервісу і засновник компанії DIVAN.TV Андрій Колодюк.

|