Леонід Парфьонов і Phillips Smart TV
Журналіст і телеведучий розповів про технологічні можливості
В ефірі федерального телеканалу Росія 2 з'явився відеоролик за участю Леоніда Парфьонова. Телеведучий знову рекламує бренд Phillips: цього разу об'єктом реклами став «розумний» телевізор Smart TV.
Парфьонов розповідає про можливості технологічного продукту. «Використовуйте веб-додатки, спілкуйтеся з друзями, дивіться фільми онлайн», - перераховує ведучий. Слоган кампанії - «Готуйтеся бачити більше!».
Philips smart TV з Леонідом Парфеновим
Нагадаємо, кампанія під ці слоганом стартувала ще восени 2011 року. Як «обличчя» бренду Парфьонов був обраний тому що він, на думку представників компанії, як ніхто інший втілює позиціонування Phillips у категорії телевізорів.
Сам Парфьонов теж визнає, що давно симпатизує бренду і тримає в своїй вітальні телевізор Phillips. В першу чергу журналіст відзначає високу якість зображення.
Торішня реклама, запущена в листопаді, акцентує увагу глядача на особливості зображення, а саме - на чіткості та якості зображення, рівень якого було відзначено численними нагородами Європейської Асоціації Зображення і Звуку (EISA). Предмети, показані на «розумних» екранах, практично неможливо відрізнити від справжніх.
Philips. Телевізори 3D і Smart TV: Готуйтеся бачити більше
Philips. Телевізори 3D: Готуйтеся бачити більше
Philips. Телевізори Smart TV: Готуйтеся бачити більше