Menu

Mail.Ru опублікував статистику переходів з Smart TV.

Mail.Ru опубликовал статистику переходов со Smart TV.

Smart TV, телевізорів, які можуть виходити в інтернет, на прилавках вже, напевно, більше, ніж звичайних, «тупих». Всупереч думці, поширеній у вузьких колах, люди дивляться телевізор і купують нові телевізори. Для чого і як використовують телевізійні браузери російські глядачі?

Mail.Ru опублікував статистику переходів з Smart TV. Згідно з нею, на сервіс заходять дев'ять тисяч унікальних відвідувачів, які генерують 37 тисяч переглядів. Дуже посередня цифра, треба сказати. Чому так відбувається, коли в Росії в 2012 році було продано півмільйона Smart TV?

Відповідь, швидше за все, простий: виходити в інтернет за допомогою телевізора незручно. Засоби управління телевізійними браузерами практично завжди такі ж, як і на звичайних комп'ютерах. Уявіть собі, яке fret тягати з допомогою звичайного телевізійного пульта стрілку курсору, а потім намагатися щось набрати в адресному рядку.

Це підтверджують і в Mail.Ru - за кожну сесію телеглядач робить близько дев'яти кліків, у той час як середній показник - тридцять.

Mail.Ru опубликовал статистику переходов со Smart TV.

Розподіл володарів Smart TV в російських регіонах

 

Якими пошуковими системами користуються люди? Насамперед, як це ні дивно, Bing, так як у багатьох телевізорах він встановлений за замовчуванням, а копатися в інтерфейсі і налаштовувати якийсь інший пошуковик, знову ж таки, муку. На «Однокласники» заходять частіше, ніж «ВКонтакте», так як інтерфейс другого зовсім не пристосований для телевізійних браузерів. Справді, це великий недолік, адже зараз багато використовують «ВКонтакте» для того, щоб безкоштовно дивитися піратські фільми, не викачувавши.

|