Телевізори від PHILIPS будуть задовольняти запити емоційні
Списувати телевізори з рахунку ще не час: адже ця звична для багатьох поколінь людей «сімейна» техніка покликана не просто розважати або інформувати, але і задовольняти емоційні запити. Так, у всякому разі, вважає креативний директор дизайн-підрозділу по розробці телевізорів Philips в компанії TP Vision Опис Уайт. На минулій в Москві відкритій лекції іменитий креативщик розповів про останні тренди промислового дизайну і їх ролі при розробці телевізійної техніки майбутнього.
«За моїми відчуттями, відбувається певна еволюція, люди переходять від раціонального підходу до емоційного, - поділився з аудиторією Опис Уайт. - У їхніх потребах також відбувається зрушення, і вони відчувають все більшу необхідність у виразі емоцій. І сьогодні ми бачимо цей емоційний запит і при виборі предметів повсякденному житті і інтер'єру зокрема». На думку знаменитого британця, в найближчі роки найбільші виробники електроніки будуть робити ставку саме на емоційну складову промислового дизайну, оскільки досвідчений в hi-tech продукції споживач втомився від холодної, підкреслено-суворої техніки XXI століття.
У світі, де логотип з яблуком на гаджетах вважається зразком дизайнерської думки, Рід Уайт бачить порятунок у створенні побутової електроніки «з людським обличчям», тобто не позбавленої індивідуальності і викликає максимум емоцій. Особливі надії покладаються на телеприймачі нового покоління. «Телевізор стає об'єктом, який включається рано вранці і вимикається в останній момент перед сном. Дуже часто його розміщують на кухні або у вітальні - там, де людям зручно, де вся родина може зібратися разом. Тому привабливий дизайн телевізорів не менш важливий, ніж нові функції і технології», - зазначив Уайт.
Дизайнер розповів про досвід компаній TP Vision і Philips в розробці телеприймачів, що володіють яскравою індивідуальністю і здатних встановити з покупцем «емоційний контакт». Британець упевнений: у XXI столітті цілком реально «одружити» людський підхід і ультрасучасні технології. Так, телевізор Philips з системою підсвічування Ambilight вдало справляються з цим завданням, оскільки вони служать одночасно і стильним предметом інтер'єру, і високотехнологічним атракціоном. Іншим прикладом успішного союзу емоцій та інновацій дизайнер вважає телевізори лінійки Philips DesignLine, в яких використовується принципово новий матеріал корпусу - прозоре скло. Порівняно з традиційними приладами з чорного пластику скляні телевізори «легкі і повітряні», що стилістично близько домашнього інтер'єру.
Крім того, слідуючи останнім тенденціям у виробництві телетехники, компанія TP Vision випустила моделі телевізорів Philips з дуже тонкої рамкою екрану. За рахунок цього зображення стає ще ширше і немов поширюється за межі телеприймача. Активно удосконалюються і технології інтелектуального телебачення - Philips Smart TV. За словами Роду Уайта, сьогодні споживачів все менше цікавить телебачення в його традиційному розумінні: їм хочеться чогось більшого. Технологія Philips Smart TV дозволяє глядачам, наприклад, дивитися футбол і тут же обговорювати матч через Skype, ділячись емоціями з друзями і близькими, які знаходяться десь за тисячу миль, а також спілкуватися в Twitter і Facebook.
На закінчення Опис Уайт розповів про тенденції динамічного ринку телевізійної техніки. Ретельний моніторинг і аналіз численних трендів дозволив його підопічним з дизайн-підрозділу розробити модельний ряд 2014-2015 років вже сьогодні. «Підводячи підсумок, я хотів би озвучити ті самі цінності, які ми сповідуємо при розробці нових продуктів: це функціональність, форма і матеріали. Винайти лише нову технологію - мало, необхідно зрозуміти, що можуть принести ці технології нашим споживачам, а також надати їм привабливу витончену форму», - завершив свою лекцію дизайнер.
Довідка
Опис Уайт - старший креативний директор дизайн-підрозділу по розробці телевізорів Philips в компанії TP Vision. Працює в головному офісі компанії в Амстердамі. Випускник Единбурзького коледжу мистецтв за спеціальністю «Меблевий дизайн», до дизайн-підрозділу Philips він приєднався в січні 1996 року. Протягом чотирьох років входив до складу глобальної команди з дизайну телевізійних продуктів в штаб-квартирі Philips в Ейндховені, потім був переведений до Відня. Після повернення в Нідерланди на початку 2009 року і до переходу в компанію TP Vision на початку 2012 року Опис Уайт обіймав посаду креативного директора по дизайну аудіо - і відеопродукції Philips.
Автор : Данило СЕДЛОВ