Samsung продовжує лідирувати на ринку телевізорів у країнах Східної Європи.
Відповідно до оцінкою міжнародної дослідницької мережі GfK Group, Samsung Electronics продовжує лідирувати на ринку телевізорів у країнах Східної Європи. Дані експертів за перші дев'ять місяців 2012 року свідчать про те, що Samsung контролює 35% ринку плоскопанельних телевізорів в цьому регіоні. У дослідженні відзначається, що в сегменті рідкокристалічних телевізорів частка південнокорейського гіганта досягає 35,1%, а сегменті LED TV - 38,7%.
Частка ТБ-пристроїв Samsung, що відносяться до класу smart TV (так звані “розумні телевізори), в країнах колишнього соцтабору становить 42,4%. Міцні позиції компанія займає і в сегменті телевізорів із підтримкою технології тривимірної - за підсумками зазначеного періоду, частка Samsung тут склала 43,7%.
Офіційні представники Samsung відзначають, що досягти таких вражаючих результатів на ринках колишніх соцкраїн, в числі яких Румунія, Угорщина, а також три прибалтійські держави, що колись входили до СРСР, допомогла продумана маркетингова кампанія.
На жаль, в дослідженні нічого не сказано про позиціях Samsung на вітчизняному ТБ-ринку, однак за даними компанії Media-Saturn Russia, компанії належить 35 % російського ринку телевізорів.
За матеріалами The Korea Herald