CES 2013: ребрендинг Samsung і Smart TV телевізор на базі Bada
До найбільшої в світі щорічної виставки споживчої електроніки CES 2013 залишилося два місяці, але вже зараз починають надходити чутки щодо планів Samsung. Повідомляється, що південнокорейський гігант задумав значний ребрендинг, що включає в себе як новий логотип, так і новий стиль.
Нібито до цієї роботи залучено відомий брендмейкер Скотт Бедбари (Scott Bedbury), який раніше працював з Nike і Starbucks. Повідомляється, що навіть напрям основних маркетингових зусиль Samsung має змінитися - компанія буде робити в рекламі більш сильний акцент на стиль життя покупців, як це робить Nike.
На технологічному фронті, як повідомляється, нас чекає запуск «вражаючою» лінійки телевізорів, основних на технологією OLED і, що важливіше, серії розумних телевізорів Smart TV, в основі яких буде лежати операційна система Bada. Вибір платформи, якщо чутки мають під собою підстави, цікавий, бо досі компанія просувала Bada тільки на ринку смартфонів. ОС дозволить Samsung «випускати нові програми, забезпечувати роботу потокових служб і запустити власну рекламну платформу».