Yahoo і Samsung анонсували спільно розроблений інтерактивний телевізор на базі платформи Yahoo.
Yahoo і Samsung анонсували спільно розроблений інтерактивний телевізор на базі платформи Yahoo.
Платформа Yahoo Broadcast Interactivity створена на основі технології автоматичного розпізнавання контенту (ACR) під назвою SoundPrint, яка також буде присутній платформі Samsung SyncPlus.
За угодою між компаніями, власники розумних телевізорів Samsung Smart TV будуть отримувати контент в реальному часі, який буде доповнювати телевізійні шоу і рекламуЗрители будуть бачити підказки, що інформують про надходження додаткового вмісту. Основними партнерами в області контенту є Showtime Networks і National Geographic Channel.
Також платформа дозволяє розширити досвід взаємодії з рекламними оголошеннями: рекламодавці можуть розмістити програми або цифрове мультимедіа, оголошення про замовлення зразків продукції, отриманні купонів, огляди продукції і т.д.