Mail.Ru - пошук за замовчуванням «розумних» телевізорах LG!
Пошуковий сервіс компанії Mail.Ru Group, що є третім за величиною в Росії, став пошуком за замовчуванням для нашої країни в телевізорах Smart TV компанії LG, оснащених можливістю інтернет-підключення, повідомили РІА Новини в прес-службі Mail.Ru Group.
Популярним трендом останніх років є перетворення телевізора в інтерактивний пристрій. Телевізори категорії Smart TV (розумне телебачення) випускають практично всі провідні виробники, а інтернет-сервіси прагнуть забезпечити свою присутність в подібних пристроях. Функціональність Smart TV поступово наближається до смартфонної - користувачі можуть виходити в інтернет за допомогою вбудованого браузера, спілкування в соціальних мережах і сервісі мікроблогів Twitter, дивитися відео на сервісах на зразок YouTube та інше.
Умови угоди між LG і Mail.Ru Group не розкриваються. При цьому, як розповів РІА Новини джерело, знайоме з ситуацією, сторони ведуть переговори про те, щоб портал Mail.Ru став домашньою сторінкою в браузері на телевізорах Smart TV від LG.
Раніше в жовтні в телевізорах Smart TV від LG з'явився додаток соціальної мережі «Однокласники», яка належить Mail.Ru Group. Користувачі «Однокласників» за допомогою цієї програми можуть публікувати новини, стежити за активністю друзів, спілкуватися з іншими користувачами.
Програми «Однокласників» в аналогічних телевізорах поки немає. Проте, як стверджує джерело, близьке до соцмережі, представники «Однокласників» хочуть додати подібне додаток і в Smart TV від Samsung. «Після того, як додаток з'явилося в телевізорах LG, технічно влізти в Samsung буде зовсім неважко», - стверджує джерело.
Компанія «Яндекс», яка володіє найбільшою в Росії пошуковою системою і низкою інших інтернет-сервісів, вже давно співпрацює як з компанією Samsung і LG.
У жовтні 2011 року «Яндекс» представив віджет для телевізорів Smart TV, за допомогою якого можна отримати швидкий доступ до сервісів компанії. Аналогічний віджет для Smart TV від LG з'явився роком раніше. При цьому пошукова система «Яндекс» є пошуком за замовчуванням в телевізорах, а портал компанії - домашньою сторінкою в браузері на цих пристроях.
За даними дослідницької компанії j'son & Partners, в 2011 році в Росії було продано близько 500 тисяч телевізорів Smart TV на 21 мільярд рублів, що складає близько 10% ринку і відповідає структурі світового ринку телевізорів. При цьому експерти прогнозують, що в 2014 році обсяг продажів подібних телевізорів складе не менше 2 мільйонів штук.
Одними з найбільших постачальників Smart TV в Росії є Samsung і LG, також в топ-3, за даними J'son & Partners, входить компанія Panasonic. Як стверджують експерти J'son & Partners, на частку Samsung довелося більше 40% доходів ринку в 2011 році.
Згідно з дослідженням J'son & Partners, найважливішою функцією Smart TV для власників таких телевізорів є відео для бізнесу, однак потенційні покупці називають найбільш популярною функцією можливість пошуку в інтернеті.
Згідно зі статистикою сервісу LiveInternet, пошуковий сервіс компанії Mail.Ru займає близько 8% російського ринку. При цьому близько половини запитів на цьому сервісі обробляє пошукова система Google.