“Розумні” телевізори (Smart TV) - мейнстрім-продукт?
Дані дослідницької компанії NPD DisplaySearch свідчать про те, що “розумні” телевізори, що позначаються англійською терміном Smart TV, перетворюються з новинки в мейнстрім-продукт. Експерти прогнозують, що в 2012 році їх світові поставки збільшаться на 15%.
Відзначається, що в більшості регіонів світу телевізори класу Connected TV і Smart TV вже складають значну частину від загального обсягу постачань ТБ-пристроїв. Так, якщо в 2011 році на частку моделей з можливістю виходу в інтернет (Connected TV) в Китаї та Європі припадало 26% і 34% відповідно, то в нинішньому році це співвідношення в обох країнах перевищила 40%. Найвища ступінь проникнення “розумних” телевізорів спостерігається в Японії - там на їх частку припадає понад 55% постачань.
Північна Америка щодо цього поки відстає: експерти з'ясували, що в порівнянні з іншими країнами в цьому регіоні самий низький рівень проникнення телевізорів класу Connected TV і Smart TV - всього 20%. І це незважаючи на те, що тут спостерігається найвищий рівень споживання відео з інтернету - за даними Cisco, в середньому північноамериканські домогосподарства викачують з Мережі більше 30 гігабайт відеоконтенту щомісяця.
“Споживачі в Північній Америці менше цікавляться моделями з можливістю виходу в інтернет, оскільки контент для них в основному надається на платній основі і через телеприставки, які видають провайдери подібних послуг”, - пояснює директор з досліджень ринку телевізорів у DisplaySearch Пол Грей (Paul Gray).
За даними експертів, у другому кварталі 2012 року в світі було поставлено майже 9,5 млн телевізорів Smart TV з можливістю вільного виходу в інтернет (доступ під контролем користувача). Очікується, що до кінця цього року цей показник досягне 43 млн, а до 2016 - 95 млн пристроїв.