За допомогою програми Facebook LG просуває свої телевізори LG Smart TV 3D
Компанія LG Electronics за підтримки Mindshare запустила новий проект - інтерактивне додаток «Mission 3D» на базі Facebook. За сюжетом користувач виступає в інтерактивному відео в якості Агента «X» і бере участь у секретної місії. За допомогою програми компанія просуває LG Smart TV 3D.
Насправді інтерактивність полягає у використанні вашої аватарки і зображень друзів, а також в одному єдиному дії. Тобто протягом чотирьох хвилин відео вам доведеться зробити всього один клік, зіткнувшись з цілком очевидним вибором. «Знешкодити небезпечну бомбу - завдання не з легких» - говориться в офіційному релізі творців програми. Проте «Місія 3D» демонструє абсолютно протилежне: для знешкодження тієї самої бомби вам необхідно вибрати потрібний проведень з трьох, причому один з них яскраво-червоний.
Для просування проекту «Місія 3Д» також підготовлений ролик, який розповсюджується в мережі.
Створення інтерактивних додатків - явище поширене. Так, в минулому році Незалежний продюсерський центр WantMore запустив крос-платформний проект Final Punishment з елементами ARG.
Джерело: sostav.ru