Новий етап конкуренції YouTube з телебаченням.
Не секрет, що на YouTube досить складно знайти високоякісний і професійно спродюсований контент, який загубився серед безлічі аматорських і просто посередніх роликів. Google, що володіє місцем для розміщення відеофайлів, зайнялася цією проблемою в минулому році, витративши десятки мільйонів доларів на створення спеціалізованих каналів з ексклюзивними матеріалами.
Зараз інтернет-гігант готується зробити ще один крок, пише The New York Times. До 100 каналів, представленим в 2011 році, Google скоро додасть ще 50, а також поширить мовлення на Францію, Німеччину і велику Британію. На новий етап конкуренції з телебаченням компанія хоче витратити 200 мільйонів доларів. У цю суму включено витрати на закупівлю обладнання створення контенту з нуля і рекламу.
Нові канали будуть доступні безкоштовно, а витрати на виробництво власних телешоу і серіалів Google планує “відбити” за рахунок реклами. Згідно з офіційною статистикою, 25 її найпопулярніших каналів дивляться понад мільйон людей на тиждень.
Серед великих партнерів компанії, серед інших, числяться ESPN, у якої є спортивний канал Grantland, комедійні актори Сара Сильверман і Майкл Сера, ведучі шоу Jash, Everyday Health (канал Daily Glow, присвячений красі і здоров'ю). У Google впевнені, що з часом кожен користувач знайде в YouTube цікавий для себе канал з якісним контентом.
Примітно, що з минулого року в рамках YouTube почала формуватися власна екосистема телевиробництва. Кілька онлайн-продюсерів - AwesomenessTV, StyleHaul і Blip.tv отримали венчурне фінансування. Деякі компанії були куплені вагомими гравцями на ринку розваг (наприклад, Nerdist Industries придбала Легендарний Entertainment, а Revision3 - Discovery Communications). Крім того, частина каналів, фінансованих YouTube, отримала підтримку найбільших рекламодавців, включаючи Procter & Gamble, Toyota і American Express.