Очікується, що поставки 3D TV збільшаться з 25 млн одиниць в 2011 році до 180 млн до 2019-м.
Експерти NPD DisplaySearch прогнозують, що з 2011 по 2019 роки обсяг ринку 3D-дисплеїв у натуральному вираженні збільшиться з 50,8 до 226 млн одиниць. При цьому обсяги виручки від продажу цієї продукції зростуть з 13,2 до 67 млрд доларів США. Найбільший внесок у досягнення цих показників внесуть 3d-телевізори, які стануть найбільшим джерелом доходів у segment. Очікується, що поставки 3D TV збільшаться з 25 млн одиниць в 2011 році до 180 млн до 2019-м.
“Незважаючи на ряд скептичних думок в галузі, ми вважаємо, що 3D-технологія продовжить своє поширення в декількох категоріях, в тому числі в сегменті телевізорів, портативних пристроїв і дисплеїв для громадських місць”, - коментує Дженіфер Коулгроув (Jennifer Colegrove), віце-президент по новим дисплейним технологій в DisplaySearch. - В 2008 році обсяг ринку 3D-дисплеїв становив менше 1 млн пристроїв, а в грошовому вираженні - менше 902 млн доларів. До 2011 році ці показники збільшилися до майже 51 млн одиниць і більше 13 млрд доларів відповідно. Ми вважаємо, що ця тенденція збережеться.”
Передбачається, що по мірі зростання поставок-3D телевізорів такими моделями купуватиме все більша кількість домогосподарств. Згідно із прогнозом експертів, до 2019 ступінь проникнення 3D TV в світі збільшиться з нинішніх 10% до 50%, правда при цьому наголошується, що фактичне використання 3D буде рости не так швидко.
“Наші дослідження показують, що навіть ті, у кого вже є 3d-телевізори, насправді користуються перевагами технології нечасто і переглядають невеликі обсяги відеоконтенту в 3D-режимі”, - підкреслила Коулгрув, додавши, що для масового поширення технології необхідно створити більше матеріалу для перегляду і спростити налаштування 3D TV.
Також експерти згадують автостереоскопические 3D дисплеї - ті, в яких ефект об'ємного зображення створюється самим екраном і видно неозброєним оком, без спеціальних окулярів. Згідно з прогнозом, найбільше поширення цієї технології очікується у сегменті смартфонів і інших мобільних пристроїв. Що стосується телевізорів і моніторів, то з-за високої ціни використання автостереоскопической технології серед них буде поки обмежений.