Телевізор все частіше стає пристроєм вибору для перегляду онлайн-контенту
Незважаючи на те, що ПК і ноутбуки залишаються головними засобами доступу до онлайн-контенту, роль мобільних пристроїв і планшетів в цьому сегменті зростає, стверджується в новому дослідженні NPD DisplaySearch. Так, за даними аналітиків, тільки 18% глядачів в 14 країнах, де проходив орпос, щодня дивляться відео на своїх телевізорах, 25% роблять це щотижня.
Проте, за словами Риддли Патела (Riddhi Patel), директора дослідницького NPD DisplaySearch, телевізор все частіше стає пристроєм вибору для перегляду онлайн-контенту, оскільки все більше ТБ-приймачів оснащені різними способами підключення до мережі інтернет, наприклад, через Blu-ray-плеєри або стандартні ТБ-приставки.
Найбільш популярним видеоконентом, який користувачі отримують за допомогою інтернету, є, що очікувано, кінофільми. Також популярністю користуються пропущені під час основного виходу в ефір телешоу.
Переваги глядачів різних країн щодо перегляду онлайн відео за типами пристроїв:
Як видно на графіку вище, переваги глядачів різних країн відносно вибору пристроїв для перегляду відео різні, проте, є і загальні тенденції. Так, переважання ноутбуків і телевізорів в цьому роді діяльності очевидно для всіх країн. Цікаво, що в Росії (72%) разом з урбанізованими районами Китаю (73%) найбільш високий відсоток вибору саме на користь десктопів. По використанню ноутбуків Китай і Росія також займають лідируючі позиції.
Денний споживання онлайн ТБ-контенту в більшості країн, тим не менше, залишається на рівні нижче 30%. Найбільш високо проникнення таких сервісів в Китаї, можливо, це пов'язане з неможливістю отримати доступ до ряду іноземного контенту через стандартні телеканали.