Menu

Інтерактивна 3D гра для промо-акції телевізорів LG CINEMA 3D

Интерактивная 3D игра для промо-акции телевизоров LG CINEMA 3D

З травня по червень 2012 року в Москві пройшла промо-акція компанії LG в підтримку оновленої серії 2012 р. телевізорів CINEMA 3D. 10 найбільших кінотеатрах міста були встановлені стильні брендовані промо-стенди, на яких розташувалися флагманська модель телевізора LG 55LM960V і домашній кінотеатр або саундбар.

Основною родзинкою стенду, покликаної розкрити всі переваги новітніх 3D телевізорів LG, була інтерактивна гра у форматі 3D стерео, розроблена лабораторією комп'ютерної графіки United 3D Labs за замовленням агентства Brand Experience (Media Arts).

Интерактивная 3D игра для промо-акции телевизоров LG CINEMA 3D

Успіх рішення визначили три « кити»:

  • Розробка спеціально для промо-акції;
  • Початкове створення гри під формат 3D стерео;
  • Управління жестами.

Гра спочатку розроблялася під промо-акції компанії LG і вже на етапі створення концепції закладалися як алгоритми поведінки користувачів, так і можливості логічного і ненав внесення елементів рекламної комунікації в гру. Три рівня - «Космос», «Фентезі» і «Пригоди» - дозволили будь-якому користувачеві вибрати найбільш близьку тему, а просто хочуть переконатися в чудовій якості телевізорів LG CINEMA 3D могли переглянути захоплюючі промо-ролики або трейлери до нових фільмів. Вибір тематики перегонів також дозволив вирішити питання з компаніями з декількох потенційних учасників - можна грати одному, а можна позмагатися з одним.

Интерактивная 3D игра для промо-акции телевизоров LG CINEMA 3D

Интерактивная 3D игра для промо-акции телевизоров LG CINEMA 3D

Интерактивная 3D игра для промо-акции телевизоров LG CINEMA 3D

Гра створювалася спеціально для демонстрації у форматі 3D стерео і це зіграло вирішальну роль у її видовищності. Переважна більшість ігор розробляються під звичайні телевізори та монітори і лише потім у них додають можливості 3D. Це дуже сильно обмежує розробників і дизайнерів, оскільки, з одного боку, у них немає можливості підкреслити елементи, які б надзвичайно ефектно виглядали в стерео, а з іншого - при автоматичному переведенні в 3D стерео проявляються артефакти, які, навпаки, хотілося б приховати. Зауважимо, що зображення на промо-стенді не завжди демонструється в 3D. Поки на стенді немає активних користувачів (режим standby) або коли система запрошує глядачів взяти участь в грі, зображення йде в звичайному 2D форматі, щоб не бентежити відвідувачів кінотеатру двоящимся зображенням (неминучим наслідком застосування формату 3D). І тільки після запрошення надіти 3D окуляри, гра переходить у формат 3D стерео.

Интерактивная 3D игра для промо-акции телевизоров LG CINEMA 3D

Третій наріжний камінь успіху - це система керування жестами, побудована на базі сенсора Xtion PRO. Сьогодні ігри для Kinect'а досить широко відомі, в той же час, керування жестами поки ще рідко застосовується в рекламі і завжди викликає підвищену увагу глядачів. Варто відзначити, що тут також важливу роль зіграла створення гри «з нуля» саме для промо-акції. Інтерфейси, розраховані на домашнє застосування (де у користувача є значний час, щоб розібратися в тонкощах управління), і інтерфейси, призначені для публічних місць, де є всього кілька секунд на освоєння управління (будь-яка складність - і користувач піде), створюються за різними законами. Управління грою має бути максимально простим - а що може бути простіше невеликих нахилів вліво-вправо?

Интерактивная 3D игра для промо-акции телевизоров LG CINEMA 3D

Унікальна гра приваблювала постійну увагу відвідувачів кінотеатрів до промо-стендів, а значить і до телевізорів CINEMA 3D компанії LG.

Прес-реліз представлений компанією United 3D Labs.

|