Menu

Телевізори з функцією Smart TV стають все більш популярними

Телевизоры с функцией Smart TV становятся все более популярными

Більше 30% споживачів у США, які протягом наступних 12 місяців планують придбати телевізор, хочуть, щоб він був «розумним», тобто Smart TV, і вмів підключатися до інтернету. Можливість підключити телевізор до інтернету стає все більш важливою функцією, на яку звертають увагу користувачі при його купівлі. Сьогодні в США «розумних» телевізорів купується на 70% більше, ніж це було рік тому. «Розуміння і перевагу Smart TV з відео-сервісами та додатками, які можуть бути доступні через них, росте, створюючи зрушення у поведінці споживача при купівлі», - говорить Вероніка Тейер, аналітик ринку в IMS Research і автор «Smart TV - Споживчий огляд - Видання 2012 року». «Однак ціна, розмір екрану і якість зображення залишаються головною рушійною силою покупки», - зауважує вона. Все-таки серед споживачів, які придбали телевізор за останні 12 місяців, 63% опитаних стверджують, що, насамперед, купили його з-за характеристик LED екрану, ніж з-за можливості підключити його до інтернету.

Що цікаво, згідно з недавнім опитуванням Harris, серед 2634 дорослих американців старше 18 років, «майже три чверті (73%) з тих, хто не є власником Smart TV, вказують, що вони не дуже розбираються в цьому (39%), або взагалі не знають, що це таке Smart TV або Connected TV». Це незважаючи на те, що дані по продажам «дозволяють припустити, що виробники постачають все більше і більше розумних телевізорів». Виходить, що більша частина споживачів бере Smart TV приймачі, так сказати не знаючи про те, що вони розумні, або погано здогадуючись, що з ним потім робити. До речі, як ще рік тому запевняли в «М.відео», вже тоді частка «розумних» телевізорів у збуті цієї мережі за Росії перевищила 20%. Немає сумніву, якщо б на прилавку всі телевізори були б з функціями Smart TV, тоді частка «розумних» телевізорів склала б у збуті всі 100%.

Втім, безперечний факт полягає в тому, що «частка власників Smart TV з підключенням до інтернету постійно зростає». Як вважають в дослідницької компанії Park Associates (по ринку в США), «приблизно c 40% в 2010 році до 56% в даний час». При цьому якщо кількість проданих телевізорів з підключенням до інтернету в 2008 році ледь сягала 1%, то в 2012 року їх буде вже поставлено більше 45%.

 

|