Телеканали “Домашній” і “Перець” доступні на телевізорах LG Smart TV
Провідна незалежна медіа компанія Росії “СТС Медіа” (NASDAQ: CTCM) оголошує про спільний проект з LG Electronics - запуску віджетів каналів “Домашній” і “Перець” в телевізорах LG Smart TV. В якості платформи доставки відео контенту виступає технічне рішення порталу VideoMore.ru.
Тепер телеглядачам доступний весь контент каналів СТС, “Домашній” і “Перець” в режимі catch up (одразу після ефіру) в телевізорах LG Smart TV. Для цього досить зробити запит на своїх екранах без необхідності використання додаткових налаштувань.
Новий сервіс автоматично доступний для всіх власників телевізорів LG з функцією Smart TV модельного ряду 2011 і 2012 рр. Для зручності телеглядачів віджети каналів “СТС Медіа” встановлені у Преміум зоні.
Дизайн віджета каналу СТС, запущений у липні 2011 року на телевізорах LG Smart TV, був оновлений і вдосконалений інтерфейс став зручнішим. Крім того, з'явилися такі функції, як статус телеперегляду (яка кількість серій із загального числа було переглянуто), а також відновлення перегляду з того моменту, де він був припинений.
Ганна-Марія Треньова, директор з нових медіа “СТС Медіа”: “Ми бачимо великий потенціал в сегменті розумних телевізорів, і наш проект з LG - це частина нашої стратегії щодо збільшення охоплення аудиторії “СТС Медіа” в нових медіа. За час присутності віджету каналу СТС в телевізорах LG Smart TV підтвердилося, що наш контент користується великим успіхом у глядачів. Обсяг переглядів телеглядачами СТС склав третина всіх власників телевізорів LG Smart TV. Згідно зі статистикою користування, з моменту запуску віджет каналу СТС став першим у рейтингу серед телевізійних віджетів, а також увійшов в ТОП-5 серед всіх віджетів телевізорів LG Smart TV. Присутність віджетів телеканалів “Домашній” і “Перець” дозволило розширити нашу присутність і надати телеглядачам більше можливостей вибору”.
Надалі “СТС Медіа” планує співпрацювати і з іншими світовими лідерами телевізійного сегмента.
Джерело