Menu

Новий сервіс від NTT DoCoMo допоможе синхронізувати телевізори і рекламні панелі зі смартфонами

Новый сервис от NTT DoCoMo поможет синхронизировать телевизоры и рекламные панели со смартфонами

Японський оператор NTT DoCoMo розповів про новий сервіс Peripheral Display Coordination. Назва можна перевести як «координація периферійних дисплеїв», інженери пропонують синхронізувати дані на смартфоні з домашніми телевізорами і рекламними панелями на вулиці або в торговому центрі. Оператор вважає, що це дозволить людям не пропускати актуальних речей.

Ось який приклад наводять автори проекту. Почувши де-небудь про спецпропозиції в магазині або навіть отримавши електронний купон, легко забути про такі дрібниці. Але якщо рекламний екран «намацав» купон у телефоні перехожого, він звернеться до нього особисто: «Цей купон доступний, ви хотіли б його використовувати?». Смартфон може просто лежати в кишені або сумці.

Система пропонує і приватні функції. Повернувшись додому, чоловік залишає свій мобільник в сумці і не звертає на нього уваги до самого ранку. Але включивши домашній комп'ютер або телевізор, тепер він отримає повідомлення на кшталт «У вас є пропущені дзвінки або У вас залишилася непрочитана пошта» прямо на екран. При цьому система відстежує стан телевізора, комп'ютера або екрану на вулиці щодо смартфона. Зазвичай це робиться або через Bluetooth або через Wi-Fi, тут дані збираються через обидва протоколу, попутно вирішується завдання про місцезнаходження.

Зрозуміло, підкреслюють автори Peripheral Display Coordination, на публічних екранах повідомлення про пропущені дзвінки або непрочитаної пошті показуватися не будуть. А якщо доступні відразу кілька користувачів, то разом з повідомленням на екран виводиться аватар, який уточнює адресата.

|