Menu

Популярність телевізорів класу Connected TV і Smart TV набирає обертів

Популярность телевизоров класса Connected TV и Smart TV набирает обороты

Згідно з даними дослідницької компанії NPD DisplaySearch, 27% всіх телевізорів, поставлених у світі за перший квартал 2012 року, належали до класу Connected TV, у них передбачена можливість виходу в Інтернет. Найбільше таких телевізорів було поставлено в Японію - їх частка в загальному обсязі відвантажень досягла 46%. На другому місці - країни західної Європи з показником 36%. Китай виявився третім - підтримка Інтернет була передбачена в 32% телевізорів, відвантажених в цю країну в минулому чверті.

Крім того, експерти окремо зупинилися на так званих “розумних” телевізорах (Smart TV), які вважаються підкласом Connected TV, оскільки від останніх вони відрізняються лише тим, що оснащені повноцінної інтернет-платформою з доступом до фірмових магазинах додатків.

Фахівці з'ясували, що на частку Smart TV довелося 20% від усього обсягу телевізорів, відвантажених в світі в минулому кварталі. Японія знову виявилася попереду решти - 36% поставлених в цю країну телевізорів належали до категорії Smart TV. Китай і Європа цього разу помінялися місцями і розташувалися на другому і третьому рядку з показниками 30 і 29 відсотків відповідно. При цьому Північна Америка дещо відстає від лідерів - функціонал Smart TV був присутній в 18% поставлених в цей регіон телевізорів.

|