Розширення сегмента 3D TV сповільнюється
Хоча ринок телевізорів із підтримкою 3D продовжить розширяться, очікується, що темпи його зростання в нинішньому році трохи сповільняться. Це пов'язано з тим, що провідні вендори стали більше уваги приділяти сегмента так званих “розумних” телевізорів (Smart TV), галузеві джерела стверджують, думка яких призводить тайванський портал DigiTimes.
У 2011 році ступінь проникнення 3D TV на світовому ринку телевізорів досягла 10%. Передбачається, що в 2012 році цей показник збільшиться до 20% завдяки зростанню попиту в країнах Західної Європи і Китаю.
При цьому на ринку Піднебесної сегмент 3D TV буде розширюватися швидше за все - з прогнозом, частка моделей з можливістю перегляду тривимірного зображення тут збільшиться з 15% до 25%. Станеться це завдяки маркетинговим зусиллям місцевих вендорів, а також segment лідерів Samsung і LG.
Також наголошується, що ціна-3D телевізорів в цілому продовжує знижуватися. За даними джерела, телевізори, що йдуть у комплекті з 3D-очками затвора типу (Shutter Glass, SG), з початку року подешевшали в середньому на 7%. При цьому моделі, виконані за технологією FPR (Film Patterned Retarder), що забезпечує можливість тривимірного перегляду контенту за допомогою легких поляризаційних 3D-очок, втратили в ціні близько 3%.