60% користувачів щодня користуються можливостями Smart TV
“Розумні” телевізори, що позначаються англійською терміном Smart TV, набирають популярність на сучасному ринку. За оцінками компанії Philips, 80% її телевізорів, які будуть випущені в 2012 році, отримають функціональні можливості, властиві Smart TV. Настільки високий інтерес до таких моделей цілком зрозумілий: вже зараз 60% власників “розумних” телевізорів Philips користуються розширеними інтернет-можливостями щодня. Про це на конференції IFA Global Press Conference заявив Мартен де-Фриза (Maarten de Vries), генеральний директор новоствореної компанії TP Vision.
Ця фірма є спільним підприємством Philips і TPV Technology. Воно займається розробкою, виробництвом і просуванням ТБ під торговою маркою Philips. Частки в TP Vision розподілені наступним чином: 70% належить TPV, а 30% - Philips.
На виставці CES 2012 в січні Philips представила нову лінію розумних телевізорів. Нова компанія продовжить розвиток сімейства Ambilight і випуск моделей з співвідношенням сторін екрану 21:9. За словами Мартена де-Фриза, для користувачів дуже важливий дизайн телевізора і інтерактивні можливості - в цьому напрямку і буде працювати TP Vision.