Menu

Половина населення Латвії відмовляється від традиційного телебачення - такий підсумок досліджень Samsung Smart TV

Половина населения Латвии отказывается от традиционного телевидения — таков итог исследований Samsung Smart TV

Жителі Латвії все частіше вибирають інтернет-контент, до того ж майже половина населення країни сьогодні відмовляється від традиційного телебачення - такий підсумок досліджень Samsung Smart TV.

Більше 40% населення частіше разу на тиждень дивляться завантажений в інтернеті матеріал, а в свою чергу, кожен другий опитаний регулярно користується такими пропозиціями онлайн-відеосервісу YouTube, Vimeo і т. д. Це дозволяє зробити висновок про те, що з розвитком різних технологій і приходом на ринок сучасних пристроїв в Латвії та інших країнах Балтії стрімко змінюється погляд на ТБ, повідомила БК керівник корпоративних комунікацій Samsung Electronics Baltics Івета Бояри.

Хоча жителі Балтійських країн до перегляду ТБ підходять по-сучасному, вони все-таки віддають перевагу випробувати в своєму телевізорі різні технологічні рішення. Третина нашого населення, дивлячись ТБ, активно «шарить» по інтернету, а також активно обговорює і коментує у соціальних мережах побачене на екрані. Також ми готові використовувати і всілякі технологічні нововведення у своїх телевізорах - кожен другий опитаний охоче скористався б накладеннями соціальних мереж для свого телевізора, а майже 80% жителів не відмовилися б від перегляду на ТБ-екрані відео, доступного в інтернеті.

«Дослідження Samsung Smart TV показує, що суспільство відкрито до змін, які зачіпають телеіндустрію. Надані інтернетом можливості інтегруються в телевізори, роблячи простий перегляд ТБ більш інтерактивним і надаючи вільний вибір того, що і коли дивитися. Вже сьогодні люди успішно освоїли нові технології ТБ і активно використовують телевізори, щоб лазити по інтернету, видеообщаться по Skype і переглядати відео YouTube. Примітно, що всіма можливостями телебачення майбутнього ми вже користуємося кожен день, але тільки для цього потрібні деякі додаткові пристрої. Тому логічно, що платформа Smart TV розвивається таким чином, щоб забезпечити доступ до всіх актуальних розваг через одне зручний пристрій», - так коментує телевізійну еволюцію керівник бренду Samsung Smart TV в Балтії Еліна Лиепиня.

Кожен третій житель Латвії більше вірить інформації, отриманої в соціальних мережах, ніж на інших новинних каналах.

60% опитаних головною причиною заміни телебачення на ресурси інтернету назвали можливість бути незалежними від програм передач і самим вільно вирішувати, що і коли дивитися. Вже зараз майже кожен третій житель Латвії дивиться фільми в інтернеті, а чверть народу стежать за програмами новин он-лайн. А більше 20% жителів переглядають в інтернеті телесеріали і анімаційні фільми. Такі дані, що випливають з дослідження, проведеного Samsung Smart TV.

Опитані визнали, що відмовляються від класичного телебачення і тому, що не знаходять в ньому різноманітного і якісного змісту. Цей факт підтверджує і впевненість респондентів у тому, що з-за своєю беззмістовності час, проведений дітьми під час перегляду ТБ, витрачено марно. 95% опитаних підтримали б більш часте спілкування дітей і телевізора, якщо б зміст програм було більше освітнім.

Дослідження Samsung Smart TV показує цікаву тенденцію: 55% латвійських глядачів, які користуються соціальними мережами, використовують їх як фільтри для відсівання найбільш важливої інформації. В той же час, як в Литві, так і в Латвії 30% опитаних користувачів соціальних мереж довіряють їм більше, ніж іншим канали новин. «Це дає можливість припустити, що коло телеглядачів традиційного телебачення може звузитися ще стрімкіше, як тільки в телевізори будуть ширше інтегровані послуги соціальних мереж», - прогнозує Еліна Лиепиня, керівник бренду Samsung Smart TV в Балтії.

Дослідження Samsung Smart TV про переваги перегляду ТБ в Балтії проводилося наприкінці березня цього року, і в ньому брало участь понад 1500 людей вікової групи старше 25 років.

|