Menu

Інтернет-ТБ (Smart TV) є потенційним “вбивцею” для виробників ТБ-приставок

Интернет-ТВ (Smart TV) является потенциальным “убийцей” для производителей ТВ-приставок

Оскільки все більше телевізійного контенту поширюється в інтернеті, майбутнє ринку set-top box залишається під великим питанням. До такого висновку прийшли експерти, присутні на форумі Internet Protocol TV в Лондоні. Чи будуть користувачі купувати підписку на ТБ сервіси, які доставляються через приставки, якщо сучасні моделі телевізорів (концепція smart TV або «розумне ТБ») пропонують безпосередній доступ до інтернет-контенту (ця модель також називається over the top - OTT), експерти поки не впевнені.

Вже зараз ринок set-top box відчуває вплив зростаючого споживання інтернет-контенту в рамках таких сервісів як LoveFilm, Google і Netflix, у той час як безкоштовний контент також доступний за допомогою послуг типу BBC iPlayer, Channel Four OnDemand і ITV Player. Наприклад, послуга BBC iPlayer (телебачення за запитом) нещодавно стала доступна на більшості найбільших ігрових платформах у Великобританії, включаючи Microsoft Xbox360.

Интернет-ТВ (Smart TV) является потенциальным “убийцей” для производителей ТВ-приставок

Інтернет-ТБ є потенційним “вбивцею” для виробників ТБ-приставок, включаючи такі великі компанії як Pace (лідирує за обсягом поставок), а також Amino Technologies. Правда, поки вони не готові відкрито визнати насувається на них загрозу. «Set-top box це досі найбільш функціональне і безпечне рішення», - заявив Дональд МакГарва (Donald McGarva), голова Amino. Майк Пулли (Mike Pulli), генеральний директор Pace, заявив, що «OTT це просто ще один механізм доставки контенту». «Ми розглядаємо [інтернет ТБ] як комплементарний, а не заміщення сервіс», - додав він.

|