Sony розраховує завоювати 60% у сегменті телевізорів із підтримкою Інтернет (Smart TV)
Компанія Sony розширює асортимент ЖК-телевізорів із підтримкою доступу в Інтернет і в 2012 році розраховує завоювати 60% цього ТБ-сегмента. Крім того, японська вендор помітно збільшує співвідношення моделей з підсвіткою - з 40 до 70 відсотків.
Sony обіцяє, що в нинішньому році компанія поверне до прибутковості свій бізнес з випуску рідкокристалічних телевізорів. При цьому в центрі уваги японського виробника буде не тільки зростання кількісних показників продажів, але і вдосконалення ЖК-телевізорів класу high-end.
За словами компанії, в 2012 році телевізори Sony з можливістю підключення до Інтернет отримають доступ до розважальних ресурсів у рамках мережі Sony Entertainment Network, яка пропонує користувачам програми, аудіо і відео контент і певні ТБ канали.
Власники нових моделей ЖК-телевізорів Sony зможуть з їх допомогою користуватися соціальними мережами, такими як Facebook. Також буде можливість керувати телевізором з мобільного пристрою - для цього на гаджет потрібно просто завантажити відповідну програму. Ну а підключити смартфон або планшет до телевізора напряму можна буде за допомогою бездротової технології Wi-Fi Direct.