Додаток «Держпослуги р. Москви” на LG Smart TV
Спеціальний віджет, який дозволяє користуватися державними послугами, необхідно завантажити з магазину додатків LG Smart World. Для його активації слід пройти процедуру реєстрації на московському порталі держпослуг pgu.mos.ru, вказавши номер пенсійного страхування (СНІЛС), адресу електронної пошти та мобільний телефон.
У телевізійній версії московського порталу держпослуг користувачеві будуть доступні найбільш популярні сервіси, що не вимагають при цьому заповнення довгих анкет, наприклад, оплата послуг ЖКГ, гуртків та дитячих садків, прийом показань лічильників води, перевірка електронного щоденника або запис на прийом до лікаря. Першою послугою, що отримала «прописку» на екрані, став запит інформації про нараховані штрафи ГИБДД. Найближчим часом штрафи, як і інші послуги, можна буде оплатити за допомогою банківської карти і популярних платіжних систем.
«Розвиток таких технологій як «розумний» телевізор не тільки змінює звичне споживання медіаконтенту, який стає все більш індивідуалізованим, але й доповнює його соціальними функціями, дозволяючи користувачеві взаємодіяти з онлайн-сервісами, не відриваючись від екрану», - коментує заступник керівника столичного Департаменту інформаційних технологій Олександр Горбатько.
«Додаток «Держпослуги р. Москви», спільно створене Департаментом інформаційних технологій Москви і компанією LG Electronics, розширює можливості розумних телевізорів LG. Тепер споживачі за допомогою Smart TV з можуть користуватися корисними послугами, що означає новий етап у розвитку розумного телебачення», - говорить президент LG Electronics в Росії, пан Сонг.
У Департаменті інформаційних технологій сподіваються, що віджет міських послуг стане популярним у сучасних користувачів, що працюють з різними гаджетами. За прогнозами фахівців, кількість активних споживачів «розумних» телевізорів в Москві протягом найближчих трьох років збільшиться з нинішніх 280 тис. у 8 разів.
Сьогодні кількість передплатників основний - веб-версії - московського порталу держпослуг впритул наблизилося до 1 млн осіб. Міськими сервісами через однойменний мобільний додаток щомісяця користуються понад 50 тисяч осіб.