Menu

YouTube може стати конкурентом кабельного телебачення і стриминговых сервісів

YouTube может стать конкурентом кабельного телевидения и стриминговых сервисов

Компанія Google анонсувала введення платної підписки до 50 каналів на відеохостингу YouTube. Вартість передплати на один канал складе $1,99 в місяць. Зазначимо, що до цього все відео на сервісі були доступні безкоштовно.

У рамках підписки користувачам будуть доступні різні фільми і телешоу, а також інша професійна відеопродукція. Завдяки цьому нововведенню відеохостинг може стати конкурентом кабельного телебачення і стриминговых сервісів, оскільки оператори каналів отримають можливість створювати нові види контенту, такі як ТВ-шоу або фільми.

Метою нововведення є отримання другого джерела доходів крім розміщених на сервісі рекламних роликів. Доходи YouTube в 2012 році, за оцінками аналітиків, досягли $4 млрд. У 2011 році цей показник дорівнював $2,5 млрд. У березні цього року відеохостинг оголосив, що його щомісячна аудиторія досягла 1 мільярда глядачів, які переглядають понад 6 мільярдів годин відео на сайті кожен місяць.

КОМЕНТАРІ ЕКСПЕРТІВ

YouTube может стать конкурентом кабельного телевидения и стриминговых сервисов
Ричка Денис (Керівник прес-служби ГК “АКАДО”)

Враховуючи переорієнтацію Youtube в бік професійно створюваного відео, варто розглядати цей крок як потенційну загрозу» кабельному телебаченню, з яким відеохостинг конкурує все більше?

Популярний відеохостинг Youtube справді в мережі інтернет, контент якого формують самі користувачі. Цим обумовлюється той факт, що ролики, розміщені на Youtube, - це швидше архівне телевізійне відео, тобто відео, яке вже десь транслювалося, або це особисті відеозаписи користувачів, викладені для широкого перегляду. На відміну від подібних ресурсів багато кабельні канали демонструють новинки, ексклюзив, що, безсумнівно, приваблює велику кількість глядачів. Це т.зв. модель платного телебачення, коли глядач платить за право перегляду відеоконтенту, і на цьому ринку працюють великі медіахолдинги: Discovery, Eurosport, Sony Entertainment Television, Turner Broadcasting System. Серед вітчизняних це - сімейство неефірних каналів ВГТРК, Першого каналу та інші.

Ще один момент стосується якості зображення: сьогодні багато телеканали використовують формат HD, наприклад, при трансляції будь-якої події, скажімо, спортивних змагань. У телебачення взагалі більше можливостей для застосування нових технологій, що дозволяють покращувати якість картинки. І це якість не залежить від стану інтернет-каналу або, наприклад, від кількості користувачів, які в дану хвилину канал дивляться.

Крім того, завдяки розвитку технології Smart TV, яка передбачає інтеграцію інтернету та цифрових інтерактивних сервісів в сучасні телевізори, багато online сервіси стають доповненням до телепрограм. Це, звичайно, зручно для глядача, але зовсім не означає, що він відмовиться від звичайного лінійного телебачення і перейде на відеохостинг.

Судити про те, наскільки успішна ідея YouTube про введення платної підписки, можна буде тільки після отримання першої реакції на це з боку інтернет-користувачів.

YouTube может стать конкурентом кабельного телевидения и стриминговых сервисов
Білоусов Юрій (Регіональний представник, Яндекс)

З яких причин, на ваш погляд, Youtube йде на цей крок: незадовільні доходи від реклами, повна переорієнтація в бік конкуренції з кабельним телебаченням, інші причини?

Про свої причини краще розповість Youtube. В цілому можна сказати, що відеохостинг - це дуже дорога штука, тому бажання його монетизувати цілком зрозуміло.

Застосовує або планує ввести платну підписку ваш відеохостинг?

У найближчих планах у нас такого немає.

|