Menu

Найпопулярніші телевізори в Росії: Samsung і LG - лідери

Самые популярные телевизоры в России: Samsung и LG – лидеры

“Як мухи, тут і там, ходять чутки додому”. На цей раз чутки про те, що телебачення вмирає, знаходиться буквально в агонії. Мовляв, споживачі все менше часу проводять біля телевізора, він поступово йде з нашого життя, загалом, втрачає свою актуальність. На жаль, дійсно, світовий ринок телевізорів вже другий рік поспіль демонструє падіння.

Так, в 2011 році він зменшився на 0,3 відсотка: у сегменті плазмових телевізорів - на 7 відсотків, а кінескопних моделей - відразу на 34 відсотки. Кількість покупців телевізорів на світовому ринку побутової електронної техніки скоротилася з 35 відсотків у 2010 році до 32 відсотків у 2011 році (дані NPD DisplaySearch). Виною тому, звичайно, комп'ютери, смартфони, планшети і інші модні гаджети, пише “Біржовий лідер”.

Та все ж, як це часто чутки про смерть ринку телевізорів сильно перебільшені. Приміром, ринок рідкокристалічних телевізорів торік хай і трохи, але виріс (+7%), продовжує він своє зростання і цього року. Загалом, незважаючи на чутки про кінці телебачення і не найкращі підсумки продажів, не можна сказати, що ця галузь занепадає, зокрема, в Росії.

Сьогодні на вітчизняному ринку можна зустріти велику кількість телевізорів різних світових і вітчизняних виробників. Лідерами серед них є наступні компанії:

■ Samsung Electronics - світовий лідер ринку телевізорів. Саме ця компанія отримує найбільші доходи від виробництва телевізорів - 20 відсотків. Її частка продажів у Росії становить 31 відсоток. В Топ-3 продажів цих апаратів в Росії Samsung - перша. Чим можна пояснити її успіх у світі і у нас в країні? До сильних сторін цієї компанії та її продукції віднесемо наступне:

- має своє виробництво в Росії (у Калузькій області);

- великі обсяги продажів. У минулому році, коли багато гранти індустрії недорахувалися обсягів і доходів, постачання Samsung зросли на 12 відсотків;

- грамотний маркетинг;

- постійне вдосконалення і модернізація моделей, що дозволяє всім телевізорів Samsung лідирувати в рейтингу продажів. Завдяки цьому її SmartTV (“розумне телебачення”) в минулому році отримало понад 40 відсотків доходів цього ринку в Росії. А тим часом саме цей сегмент ринку бурхливо зростає, очікується, що до кінця 2014 року обсяг продажів цих телевізорів становитиме 31 відсоток ринку в світі (у Росії Smart TV становить поки що близько 10% ринку);

- широкий вибір телевізорів, особливо ЖК-телевізорів, на які припадає найбільша частка продажу - до кінця цього року частка РК у загальносвітовому обсязі поставок повинна перевершити 88 відсотків;

- стильний дизайн, висока роздільна здатність, ідеальна передача кольору, контрастний дисплей, виняткова сумісність з різноманітними додатковими пристроями, зокрема, з DVD плеєрами, комп'ютерами і т.д.;

- ціна на ці телевізори знаходиться в межах розумного.

Акції Samsung Electronics додали 2,2 відсотка після 4,1-процентного падіння в п'ятницю, так як одна з інвестиційних компаній підвищила цільову ціну акцій в надії на високі продажу смартфонів в майбутньому році.

■ Royal Philips Electronics N.V. Її телевізор Philips займають 19 відсотків російського ринку. Серед їхніх переваг виділимо такі:

- традиції. Компанія є одним з грандів світової електроніки;

- популярність марки у нас. Ще її кінескопні моделі завоювали велику популярність у росіян, пізніше ця популярність перейшла до плазмовим і рідкокристалічним телевізорів компанії;

- складання здійснюється на заводі в Калінінграді і на заводі в селищі Шушари (Санкт-Петербург);

- високі традиції якості;

- реалістичність зображення, об'ємний звук, інноваційність та інтелектуальний контент. Якість зображення телевізорів Philips визнана у світі і відзначено численними нагородами;

- випускає висококласні плазмові телевізори. І хоча частка “плазми” у світі скорочується (з 7,4% в 2010 р. до 5,3% в 2012 р. від загального обсягу телевізорів з плоским екраном), вона завжди буде мати свого покупця, тому що навіть середня “плазма” по яскравості та жвавості картинки виглядає виграшніше, ніж самий крутий ЖК телевізор. Проблема цих моделей в меншому термін служби і в більшому споживанні електрики. Експерти додають, і в бажанні виробника заощадити на виробництві та працювати з більшою маржею. Не випадково в 2010 році випуск плазмових телевізорів припинила компанія Pioneer, чиї апарати вважалися мало не еталонними на ринку;

- великий асортимент. На ринку представлено більше 60 моделей її телевізорів. У Philips є ЖК-телевізори з діагоналлю від 19 до 58 дюймів, різною вартістю - у межах від 9 тисяч до 200 тис. карбованців;

- звання “Кращого 3D-телевізора Європи 2011-2012 року”, присуджене Європейської Асоціації Зображення і Звуку.

Однак незважаючи на світове визнання і численні премії, компанія не витримала конкуренції останніх років і зазнала величезних збитків. У підсумку Philips продала свій телевізійний бізнес гонконгської компанії TPV Technology (бренди AOC і Envision). Philips тепер буде належати 30 відсотків частки в спільній фірмі. Питання тільки в тому, що залишиться від колишнього еталон стилю і якості - телевізора Philips.

■ Sony Corporation є третьией ТМ у світі, частка її телевізійного бізнесу становить 9 відсотків. У Росії її телевізори займають 10,4 відсотки ринку. Ці телевізори у росіян завоювали популярність завдяки:

- бренду, якими вона користується і донині. А він у компанії великий, можна сказати, Apple свого часу;

- інноваційності. Це одна з найбільш інноваційних компаній у світі, інвестує в нові розробки більше основної маси своїх конкурентів;

- престижності. Її телевізори досі вважається у нас іміджевими, статусними;

- поряд з Panasonic телевізори Sony визнані як найбільш довговічні;

- саме ЖК-телевізори Sony з'явилися у нас одними з перших.

Про телевізорах цієї компанії можна говорити багато і тільки в найвищому ступені. Однак Sony Corporation це не допомогло. Вже восьмий рік поспіль цей бізнес компанії приносить лише збитки.

У цьому році плановані збитки виростуть до 6,4 млрд. дол., за останні десять років її капіталізація зменшилася в 4-е рази. Що ж відбувається з Sony? Можна було б скаламбурити, типу Sony заснула, але не хочеться, бренд-то й справді великий. Бізнес-консультант Адам Хартунг пояснює проблеми компанії її “індустріальної стратегією”, то є спробою подолати конкурентів за рахунок збільшення обсягів і зниження витрат, масового виробництва чужих напрацювань в збиток інновацій. Інші експерти вважають, що вся справа в конкурентах з Кореї і Китаю, які користуються ресурсами країн з дешевою робочою силою і капіталом. Конкуренти Sony роблять, якщо не краще, то точно дешевше. Прихильники ж бренду впевнені, що з Sony все в порядку, а трохи піару нехай і на власному похороні” їй не завадить. Сама ж нещодавно компанія заявила про намір реструктуризувати свій телевізійний бізнес.

■Toshiba Corporation займає на світовому ринку телевізорів 5,8 відсотка, у Росії її частка становить 12,6 відсотка. Ці телевізори цікаві росіянам тому що:

- зручні в експлуатації, вони не вимагають складних налаштувань. Звідси така популярність у нас ЖК-телевізорів Toshiba;

- широкий ряд моделей, що називається на будь-який смак і гаманець. Приміром, її телевізор Toshiba Regza позиціонується як “Новий розумний телевізор, який підлаштовується під вас в одне торкання”.

Дійсно, технології, закладені в апараті, дозволяють отримати телекартинку рівня Full HD, причому незалежно від якості вхідного сигналу, він самостійно налаштовує зображення, навіть враховуючи особливості освітлення в кімнаті, забезпечує ефект “оточення глядача звуком і позбавляє від посилених звуків реклами.

Акції Toshiba Corp. додали в ціні 5% після оголошення про переговори про продаж частки в підрозділі атомної енергетики Westinghouse Electric:

■ LG Electronics. Частка телевізорів LG у світі досягла 13 відсотків, у Росії вона дещо скромніші - 9 відсотків. Минулий рік виявився непоганим для цієї компанії, так, постачання її телевізорів виросли на 6 відсотків. Затребуваними в Росії телевізори LG роблять:

- відмінне співвідношення ціни і якості зображення. Особливо це стосується ЖК-телевізорів LG, причому ці телевізори йдуть з діагоналями від 22 до 42 дюймів;

- на території Росії (в підмосковному селищі Дорохово) діє завод LG Electronics.

■ Panasonic Corporation. Телевізори компанії цікаві росіянам з-за:

- інноваційних розробок, які гарантують високі технічні параметри апарату;

- різноманітність моделей, від класичних до ЖК і плазмових телевізорів панелей, 3D або LED моделей;

- довговічності телевізорів і т.д.

Що стосується телевізорів російського виробництва - Polar, Rolsen Electronics, Rekord, Rubin, то їхня частка продажів не перевищує 15 відсотків від загального обсягу. Основними їх покупцями є мешканці глибинки, для багатьох з яких визначальним чинником при виборі телевізора є помірна ціна. Не випадково слоган телевізорів Rubin - “Ми завжди в ціні!”. Проблемою вітчизняних телевізорів є:

- настрої споживачів, які віддають перевагу телевізори іноземного походження. Хоча всі вітчизняні моделі збираються переважно із закордонних комплектуючих;

- відсутність достатніх фінансових коштів і підтримки рідної держави;

- нерозкручених торгових марок. Багато росіяни просто не знають про існування сучасних вітчизняних телевізорів.

Так, акції виробників електроніки Panasonic і Hitachi підвищилися в ціні на 2,8% і 2,5% відповідно. Папери компанії Nikon, що займається виробництвом цифрових камер, подорожчали на 1%, підкреслюють аналітики брокерської компанією MIG Bank (компанія входить в ТОП світового рейтингу брокерів форекс Академії Masterforex-V, відгуки про MIG Bank трейдерів MasterForex-V - позитивні).

Отже, російський ринок телевізорів давно і ґрунтовно поділили між собою світові гіганти побутової електроніки, однак з року в рік збільшуються обсяги телевізорів, випущених російськими виробниками. Тепер справа за до брендування їх продукції.

|