Спільний перегляд ТБ залишається одним з найпопулярніших домашніх хобі.
Опитування, проведене TP Vision, руйнує стереотипи: 80,5 % чоловіків готові легко відволіктися від телеперегляду, якщо їх кличе друга половинка.
В період весняних свят закохані пари намагаються більше часу проводити разом. В ці дні і чоловіки, і дівчата готові прислухатися один до одного, приймати спільні рішення і йти на поступки. Але роблять вони це у звичайні, святкові дні? Компанія TP Vision вирішила аргументовано відповісти на це питання, озброївшись цифрами і фактами.
В рамках спеціального опитування чоловікам і дівчатам було поставлено 5 запитань, присвячених спільного перегляду телевізора.
Спільний перегляд ТБ залишається одним з найпопулярніших домашніх хобі: 58% дівчат і 40% чоловіків дивляться телепередачі і фільми разом зі своєю половинкою завжди або кілька разів у тиждень. При цьому 64% чоловіків і 53% жінок визнають: в парі чоловік частіше вирішує, що вони будуть дивитися. Здатність дівчат більш охоче йти на компроміс в такому актуальному питанні винагороджується не тільки теплим ставленням чоловіків: сьогодні існує маса способів подивитися улюблений серіал або фільм, не орієнтуючись на телепрограму. Один з них - технологія Philips Smart TV. Це «вікно» в інтернет, вбудоване в телевізори Philips, прямо з екрану ТВ відкриває доступ до різних онлайн-кінотеатрам (ivi, Yota, NOW, Zoomby і багатьом іншим) і відео-архівів (сервіси «слідом за ефіром» - додатка каналів Росія, СТС, Домашній), дозволяє записувати передачі цифрового телеефіру та переглядати різний відеоконтент в будь-який зручний час. Приводів піти назустріч улюбленим стало ще більше!
Загальноприйнята думка про те, що чоловіків вкрай складно відвернути від телевізора виявилося неспроможним: 80,5% респондентів-чоловіків підтвердили, що готові легко перервати перегляд ТБ, якщо їх кличе друга половинка. Серед дівчат відповіли «відволікаюся охоче» всього лише 59%. Можливо, перевага на користь чоловіків викликаний тим, що в таких ситуаціях вони щиро розраховують на приємний сюрприз. Але все може виявитися набагато прозаїчніше - улюбленої потрібна допомога по господарству на кухні, де, на жаль, телевізора немає. Саме в такі моменти і можуть прийти на виручку сучасні технології: телевізори Philips c функцією WiFi SmartScreen дозволяють легко «перекидати» телеефір на планшет або смартфон в режимі реального часу - улюблена буде рада проявлену турботу, а він не пропустить жодної хвилини матчу або захоплюючого фільму. Ну а якщо сімейну ідилію біля телевізора перервав несподіваний прихід гостей, цифровий ефір можна поставити на паузу або записати на жорсткий диск, що підключається безпосередньо до ТБ.
47% чоловіків воліють дивитися телевізор у темряві, у дівчат же все залежить від настрою - саме так відповіли 46% представниць прекрасної статі. Чоловікам на замітку: вгадувати настрою - ще одна відмітна риса телевізорів Philips. Унікальна технологія підсвічування Ambilight проектує м'яке світіння на стіну навколо телеекрану. Колір і інтенсивність цього світіння автоматично регулюються у відповідності з картинкою на екрані - Ambilight в точності передасть настрій сюжету і допоможе максимально поринути в події на екрані.
Проведене опитування також дозволив встановити, фільми якого жанру жінки й чоловіки вважали за краще б дивитися разом в 3D. Всупереч стереотипам екшен і фантастику вибрали 55% жінок і тільки 36,1% чоловіків. На другому місці у чоловіків фільми жахів (21,4%), а у жінок - мелодрами (15%). Розширити вашу власну фільмотеку тривимірного кіно легко разом з сучасними телевізорами Philips. Кожна з технологій 3D - активна (3D Max) або пасивна (Easy 3D) , а також функція конвертації будь-якого 2D-зображення в 3D відкривають нові горизонти для захоплюючого проведення часу.
Актуальні тенденції спільного телеперегляду як не можна краще відображає нова лінійка повнофункціональних безрамкових телевізорів Philips 2013 року з технологією Philips Smart TV. Елегантні та стильні, вони чудово впишуться в інтер'єр, а видатне якість 2D і 3D зображення поряд з підсвічуванням Ambilight зроблять перегляд для закоханих пар ще більш захоплюючим і захоплюючим.
Про компанії TP Vision
TP Vision - компанія, що працює на ринку телевізійної індустрії і цифрового розважального контенту. TP Vision займається розробкою, виробництвом і просуванням телевізорів Philips в Європі, Росії, на Близькому Сході, в Бразилії, Аргентині, Уругваї, Парагваї та в окремих країнах Південно-Східної Азії і Тихоокеанського регіону.
TP Vision поєднує багату спадщину Philips в галузі дизайну та інновацій при створенні телевізорів з ефективним управлінням діловими процесами, гнучкістю ведення бізнесу і активним розвитком компанії TPV Technology. Поєднуючи ці сильні сторони, ми пропонуємо ринку високоякісні телевізори, інтелектуальні - і в той же час прості у використанні, створені з сучасних матеріалів і володіють витонченим стильним дизайном. Ми впевнені: необхідно створювати продукцію, що забезпечує споживачам винятковий досвід перегляду ТБ.
З телевізорами Philips TP Vision є світовим лідером з постачання телевізорів для готельного бізнесу. Компанія TP Vision зі штаб-квартирою в Амстердамі (Нідерланди) володіє винятковою ліцензією на виробництво телевізорів під торговою маркою Philips у вищезгаданих країнах. 70% компанії належить TPV, 30% - Royal Philips Electronics (зі штаб-квартирою в Нідерландах). Штат TP Vision налічує близько 3300 співробітників, що працюють в різних країнах світу.
Автор: MyJane.ru: Марина Тумовская
