Menu

Нова стратегія Samsung для просування своїх Smart TV - телевізорів

Новая стратегия Samsung для продвижения своих Smart TV – телевизоров

Однією з найважливіших категорією продуктів для Samsung є телевізори, що добре було видно по прес-конференції під час CIS Forum 2012. Саме їм була приділена левова частка презентації. І це не дивно, компанія все ще отримує більшу частину свого прибутку від виробництва РК-панелей, а також є лідером на ринку телевізорів вже 7 років поспіль. У 2012 році Samsung планує просувати свої топові Smart TV-телевізори за рахунок нової стратегії, яка включає в себе три напрямки: Smart Interaction, Smart Content і Smart Evolution.

 

Новая стратегия Samsung для продвижения своих Smart TV – телевизоров

Перший пункт Smart Interaction включає технологію, яка багато в чому нагадує Microsoft Kinect. Флагманські телевізори компанії ES8000, ES7000 і E8000 оснащуються HD-камерою і двома спрямованими мікрофонами, завдяки чому керувати ними можна за допомогою жестів або голосу без використання пульта.

Новая стратегия Samsung для продвижения своих Smart TV – телевизоров

На даний момент користувачам доступно 26 жестів і голосове управління на 30 мовами, включаючи російську.

Новая стратегия Samsung для продвижения своих Smart TV – телевизоров

У планах Samsung вже в цьому році поліпшити цю технологію , щоб телевізор навчився записувати трансляцію як тільки глядач залишає кімнату. Концепція Smart Interaction цікава, але як тільки вона з'явиться в більш доступних моделях телевізорів, ніхто в компанії поки сказати не може.

Під Smart Content в Samsung передбачають програми Smart TV, які в телевізорах компанії доступні через Smart Hub. На даний момент, на ринку СНД, Samsung пропонує близько 300 додатків, 40 з яких створені локальними розробниками.

Новая стратегия Samsung для продвижения своих Smart TV – телевизоров

Також, відповідно до планів компанії, важливою частиною Smart Content повинен стати сервіс AllShare Play, який дозволяє надсилати та зберігати контент, такий як, наприклад, фотографії і відео зі смартфона, в «хмарі» і завантажувати його на телевізор.

Новая стратегия Samsung для продвижения своих Smart TV – телевизоров

На жаль, це зовсім не означає, що Samsung запустить свій «хмари» сервіс зберігання даних. У компанії вирішили, що краще використовувати готові рішення, і, на даний момент, AllShare Play працює через відомий сервіс синхронізації SugarSync. Поки це єдина можливість для роботи AllShare Play, але в компанії обіцяють додати підтримку та інших «хмарних» сервісів, ймовірно, це будуть DropBox і SkyDrive.

Крім усього перерахованого в рамках концепції Smart Content, знову таки флагманські моделі ES8000, ES7000 і E8000, будуть оснащуватися трьома сервісами:

Новая стратегия Samsung для продвижения своих Smart TV – телевизоров

Family Story - дозволяє демонструвати на екрані телевізорів фотографії зі смартфонів, планшетів або фотокамер з Wi-Fi, а також залишати на екрані текстові повідомлення.

Новая стратегия Samsung для продвижения своих Smart TV – телевизоров

Fitness - включає в себе відеотеку уроків з фітнесу, а також може з'єднуватися із смартфоном через додаток Noom для синхронізації даних про результати тренувань. Крім цього, вбудована в телевізори камера дозволяє відстежувати рухи користувача і стежити за тим, чи правильно він робить вправи.

Новая стратегия Samsung для продвижения своих Smart TV – телевизоров

Kids - сервіс для дітей, що надає їм доступ до телеканалів, ігор і веб-сайтів, які попередньо вибрані батьками.

Новая стратегия Samsung для продвижения своих Smart TV – телевизоров

Завершує плани Samsung з розвитку Smart TV в цьому році ініціатива під назвою Smart Evolution. Це, без перебільшення, дуже нестандартне рішення для оновлення телевізорів. У власників моделей з підтримкою Samsung Evolutin Kit, у число яких входять всі ті ж ES8000, ES7000 і E8000, в 2013 році з'явиться можливість оновити їх програмну, а головне, апаратну частину, установкою спеціального модуля, яка, як заявляють в Samsung, дуже проста і може бути виконана в домашніх умовах.

Новая стратегия Samsung для продвижения своих Smart TV – телевизоров

Таким чином, у компанії обіцяють, що користувач зможе отримувати нові технології і функції не купуючи новий телевізор. Задумка цікава, але все впирається у вартість апгрейда і так не дешевого телевізора, її ми дізнаємося тільки в наступному році.

“16 і 17 лютого в Празі компанія Samsung провела захід для партнерів і журналістів з країн СНД - Samsung CIS Forum 2012. Даний «форум», походивший більше на виставку, включав демонстрацію останніх новинок Samsung для ринку країн СНД, а також прес-конференцію, на якій компанія розповіла про свою нової стратегії.“

|