Menu

LG МАЄ НАМІР СТАТИ ЛІДЕРОМ СВІТОВОГО РИНКУ ТЕЛЕВІЗОРІВ З ДОПОМОГОЮ СІМЕЙСТВА CINEMA 3D SMART TV 2012 РОКУ

LG НАМЕРЕНА СТАТЬ ЛИДЕРОМ МИРОВОГО РЫНКА ТЕЛЕВИЗОРОВ С ПОМОЩЬЮ СЕМЕЙСТВА CINEMA 3D SMART TV 2012 ГОДА

LG планує зміцнити свої позиції на світовому ринку-3D телевізорів, запустивши більш широкий асортимент-3D телевізорів, включаючи OLED-телевізори і телевізори з надвисоким дозволом (UD) з розширеними функціями Smart TV

На прес-конференції компанії LG Electronics (LG) в Лас-Вегасі Хэвис Квон (Havis Kwon), головний виконавчий директор і президент компанії LG Home Entertainment, розповів про середньо - і довгострокової стратегії компанії в частині її ТБ-бізнесу.

«Поряд зі збільшенням кількості моделей-3D телевізорів, обладнаних функцією Smart TV, конкуренція посилиться у сфері дисплеїв нового покоління, включаючи OLED-телевізори і телевізори з надвисоким дозволом (UD)», - сказав р-н Квон. - «Компанія LG планує закріпити стійку асоціацію ‘3D=LG’, зайнявши лидерующее місце на світовому ринку-3D телевізорів. Не менш амбітні плани компанії і відносно сфери Smart TV, де LG постійно совершенствуетсобственную платформу під назвою NetCast. Для впевненого позиціонування компанії в якості гравця №1 у виробництві телевізорів, LG продовжить розвивати технології всіх лінійок телевізорів, і таких як LCD-телевізори, і таких продуктів нового покоління, як OLED-телевізори і телевізори з надвисоким дозволом (UD)».

Світове лідерство в сфері-3D телевізорів

Щоб стати компанією №1 на світовому ринку-3D телевізорів, LG розширює своє сімейство телевізорів CINEMA 3D Smart TV з великим екраном, а також випускає більш легкі-3D окуляри і підвищує доступність-3D контенту.

Близько 70% нових телевізорів LG будуть мати функцією 3D. Кількість моделей телевізорів з 3D буде збільшено як основної, так і в преміальної лінійки, а функція Smart TV буде включена у всі телевізори в якості базової.

Крім перерахованого вище, компанія LG має намір посилити ефект синергії від взаємодії зі своїми дочірніми компаніями, такими як LG Display, LG Chemical і LG Innotek, щоб продовжити неймовірні технологічні розробки в області 3D-технологій.

Зміцнення позицій в області Smart TV

Щоб зміцнити свій бізнес у сфері Smart TV, LG зробить основний упор на підвищення конкурентоспроможності власної платформи, розширюючи можливості доступу до контенту і сервісів, а також update досвід взаємодії кінцевих споживачів з Smart TV від LG.

Нова версія платформи NetCast3.0, запуск якого запланований цього року, дозволить насолоджуватися можливостями LG Smart TV з ще більшим комфортом. З цією метою була додана функція інтегрованого пошуку, що дозволяє легко і швидко орієнтуватися серед різноманіття контенту і додатків. В той же час, новий пульт дистанційного керування Magic Remote максимально спрощує і прискорює роботу з сервісами,завдяки чотирьом режимів управління: розпізнавання голосу», «колесо», «магічні жести» і «указка».

LG продовжить роботу над формуванням пулу стратегічних партнерів відносно-3D контенту, щоб власники телевізорів CINEMA 3D Smart TV могли максимально насолодитися широким вибором з 3D відео.

Підвищення конкурентоспроможності lcd-телевізорів

Сімейство lcd-телевізорів компанії LG буде значно посилився. Значна частина LCD-телевізорів LG буде мати надтонку рамку (дизайн LG CINEMA SCREEN) для кращого занурення в світ 3D. Дисплеї з такою рамкою будуть більшого розміру, значна частина LCD-телевізорів LG буде мати діагональ не менше 60 дюймів. В той же час LG також стане першою в галузі компанією, що випустила 84-дюймовий телевізор з надвисоким дозволом (UD), в 4 рази перевищує дозвіл існуючий екранів формату Full HD.

Лідерство в сфері OLED телевізорів-

У 2012 році LG планує вийти на ринок і зміцнити лідерство в сегменті дисплеїв нового покоління, ставши першою в галузі компанією, що випустила OLED-телевізор. Услід за виходом 55-дюймовий OLED-телевізора в Кореї, нове покоління телевізорів з'явиться і на інших ринках по всьому світу.

Вже названі «телевізорами майбутнього», OLED-телевізори мають неперевершену якість зображення і чудовий дизайн. Витрати на виробництво OLED-панелей від LG, заснованих на технології WRGB, істотно нижче, ніж виробництво OLED-панелей на RGB технології. Крім того, WRGB-технологія OLED-панелей від LG дозволяє виробляти телевізори великих діагоналей. OLED-телевізори від LG готові до масового произвоству. Завдяки тому, що виробничі дефекти рідко зустрічаються в OLED-панелях, виробництво таких телевізорів можна швидко збільшити.

Компанія LG, що поставила метою стати лідером на ринку дисплеїв нового покоління, вирішила випустити свій перший OLED-телевізор з 55-дюймовою панеллю завдяки зростаючому попиту на телевізори з великим екраном. Пізніше запланований випуск OLED-телевізорів з 40-дюймовими дисплеями. Дати їх випуску будуть визначені у відповідності з ринковим попитом.

Інноваційне управління ланцюжками поставок

Одним з основних завдань LG є введення інновацій в управління ланцюжками поставок. LG прискорить інтегроване управління прогнозування попиту, планами поставок, закупівлями і виробництвом. LG також прагне до скорочення часу виконання замовлень при взаємодії зі своїми бізнес-партнерами.

Крім того, будуть укріплені закордонні виробничі потужності, знижені тарифи, підвищена ефективність логістики та інших процесів. Таким шляхом LG прагне підвищити конкурентоспроможність своїх виробничих потужностей у всьому світі.

|