Menu

Чи замінять ігрові консолі Smart TV?

Заменят ли игровые консоли Smart TV?

Дослідницька компанія NPD DisplaySearch опублікувала статистику по перегляду ТБ з допомогою пристроїв, що підключаються. З'ясувалося, що найчастіше користувачі вважають за краще дивитися телевізійний контент з допомогою ігрових консолей, таких як Sony Playstation, Nintendo Wii, Microsoft Xbox 360 - на 19,3% випадків (статистика заснована на даних дослідження онлайн-телеперегляду в США, Японії, Китаї, Франції, Німеччини, Італії і Великобританії).

Слідом за популярністю йдуть медіа-центри - Roku, Apple TV, PPTV Live та інше (17,1%), DVD/Blu-ray-плеєри (16,3%), кабельні та супутникові STB (10,7%), ноутбуки (10,3%), Smart TV (10,2%), ПК (9,0%) та інші пристрої.

По російському ринку такий аналітики у відкритому доступі немає, експерти лише зазначають, що у нас, як і у всьому світі, зростає кількість споживання відео на «маленьких» екранах - смартфонах, планшетах. Що стосується ігрових консолей, можна сказати, що для Росії це не найпоширеніший спосіб перегляду телевізійного контенту. За даними «М-Відео», в 2012 році обсяг ринку ігрових приставок у Росії склав 727 000 штук. Найпопулярнішими портативними консолями були PSP (частка - 82,8%), PS Vita (16,7%) і Nintendo 3DS (0,5%). «У 2013 році завдяки планованому виходу нового покоління консолей, темп зростання ринку, можливо, збільшиться», - вважає Микита Тихвинський, керівник департаменту «Медіа та Розваги» в «М-Відео». У 2012 році зростання обсягу продажем консолей виріс на 11,3%.

«За даними компанії j'son & Partners Consulting в кінці 2012 року на руках у населення було 2,61 млн ігрових консолей нового покоління. Дані консолі досить часто використовуються не тільки для ігор, але і як домашні медіацентри - для перегляду відео, інтернет-серфінгу, прослуховування музики. Порівняно з світовим досвідом експлуатації ігрових консолей, відсоток аудиторії використовує її з іншою метою досить невеликий», - прокоментували «Кабельщику» в J'son & Partners.

Повертаючись до дослідження NPD DisplaySearch. «Незважаючи на збільшення доступності телевізорів, які мають можливість самостійного підключення до інтернету, користувачі як і раніше вважають за краще використовувати ігрові консолі, медіа-центри та інші девайси для з'єднання з їх поточними телевізорами, - говорить Рідді Пател, директор з досліджень NPD DisplaySearch. - Але враховуючи, що користувачам стає зручніше використовувати connected-функції Smart TV, навігаційні та пошукові здібності яких стають більш зрозумілими і „дружніми“ для користувачів, ми прогнозуємо зростання підключень до інтернету безпосередньо зі Smart TV».

За інформацією агентства, в перераховані країнах вже близько 27% плоских телевізорів мають можливість виходу в інтернет, як безпосередньо, так і за допомогою додаткових компонентів девайсів.

|