Регіони випередили дві російські столиці по підключенню телевізорів з функцією Smart TV.
Регіони випередили дві російські столиці по підключенню телевізорів з функцією Smart TV. До середини березня близько 70% регіональних користувачів активували в Мережі “розумні” телевізори від виробника електроніки LG. У Москві на любителів розумної техніки цього виробника довелося лише 20%, в Санкт-Петербурзі і того менше - 10%.
За даними менеджера відділу продуктового маркетингу чорної техніки у категорії Smart TV компанії LG Артема Стрельбицького, з усіх проданих ними до середини березня в Росії телевізорів з функцією Smart TV підключені до Інтернету трохи більше 60%. Торік у Мережі було активовано менше 50% “розумних” телеприймачів LG .”Всього продано кілька сотень тисяч “розумних” пристроїв”, - сказав він, не називаючи абсолютних цифр.
За словами Артема Стрельбицького, на трійку лідерів виробників телевізорів - LG, Samsung і Philips - припадає понад 1 млн підключених пристроїв. Керівник ИАА TelecomDaily Денис Шматків вважає, що в Росії продано близько 800 тис. “розумних” телевізорів. Аналітики J'son & Partners називають LG і Samsung одними з найбільших постачальників Smart TV в Росії.
Керівник відділу соціологічних досліджень “Відео Інтернешнл” Ірина Полуэхтова на минулому в березні форумі Connected TV&Video повідомила, що за проникненню Smart TV в листопаді 2012 року в Росії налічувалося 2,2 млн “розумних” телеприймачів в 2 млн міських домогосподарств, з них - до Мережі були підключені тільки 1 млн (тобто. 45%). Хоча, як вона відзначала, 90% з тих, хто підключили Інтернет, так чи інакше користуються Smart-функції, не підозрюючи про це (не знають, що така функція є в їх пристрої, не зацікавлені в послузі). “Поки в основному на Smart TV дивляться лінійне ТБ, рідше записаний контент (скачаний з Інтернету і/або куплений або взяті напрокат DVD-диск) і меншою мірою онлайн відео (передвстановлені додатки і пошук контенту через браузер)”, - говорить вона.
У цьому році LG має намір активно просувати “розумні” телевізори. “Ми хочемо донести до глядача, що телевізор не просто чорний ящик”, - говорить керівник відділу маркетингу побутової електроніки Надія Беспалова. Перший Smart TV LG випустив в 2010 році. У 2012 році, як зазначає Артем Стрельбицький, наявність у телевізорі функції Smart TV стало для споживача важливо.
Артем Стрельбицький розповідає, що в картотеці “розумних” телевізорів LG всього 65 тис. фільмів, більше 300 роликів і повнометражних фільмів в 3D. За даними компанії, щомісяця, підключаючи телевізор до Інтернету, користувачі переглядають мінімум 30 фільмів, піки переглядів - у вихідні та на свята.
Проте популярності телевізорів з функцією Smart TV загрожують різні міні-приставки з підключенням до Мережі і різноманітним функціоналом - особливо пристрою на операційній системі Google. Так, на лондонській виставці TV Connect креативний директор Electronic Arts Річард Хилльман заявив, що з появою на ринку приставок Android set top boxes, що підключаються до телеприймачів, Smart TV поступово починає здавати позиції.