Menu

Російські серіали набирають популярність в Інтернеті

Российские сериалы набирают популярность в Интернете

Москва, 27 березня 2013

Zoomby.ru,найбільший російський онлайн-агрегатор телевізійного контенту, зафіксував рекордний інтерес глядачів до отечественномусериалу. «Рекордсменом» на Zoomby став серіал«Королева бандитів» телеканалу Росія 1. У форматі «слідом за ефіром» на Zoombyего подивилися 165 000 разів тільки за одну добу. Через 5 днів після прем'єри на ТБ, на Zoomby вже було більше 500 000 переглядів «Королеви бандитів». Для порівняння, інший фаворит глядачів Zoomby - мультфільм «Лунтик» - за весь час показадостигал позначки 90 000 переглядів в добу.

Серіал «Королева бандитів» вважається дуже успішним і за іншими показниками. Наприклад, за даними TNS Росія», середня частка аудиторії серіалу в перші два дні показу склав 22,7%.

За даними Zoomby,самий популярний жанр російський серіалів - мелодрами (51%), далі йдуть комедії, трилери і пригоди. Найпопулярнішим серіалом останнього року стала мелодрама «Кровиночка» (Росія 1) - за минулий рік на Zoomby її посмотрели4 мільйона разів. Також в числі лідерів перегляду комедія «Кухня» (СТС) - 2,5 мільйона переглядів наZoomby за рік і пригодницька сага «Острів непотрібних людей» (Росія-1) - 2,2 мільйона переглядів на Zoombyза рік.

На порталі Zoomby.ru на телесеріали російського виробництва припадає 27% від загальної кількості переглядів. А на мобільних пристроях - 70%.

Серіали на Zoomby.ru, а також в додатках Zoombyдля SmartTVидут у форматі «слідом за ефіром», то естьдоступны для перегляду через кілька годин після показу на ТБ. Деякі серіали, як наприклад, другий сезон «Кухні», прем'єра якого відбулася 25 березня на СТС, можна посмотретьсразу після ефіру - це менше, ніж через півгодини після показу на телеканалі.

«Ми пов'язуємо популярність російських серіалів з тим, що вони стають більш якісними. Крім того глядачі оцінили можливість дивитися видеоонлайн у зручний для них час», - говорить Марія Багдасарян, директор з маркетингу Zoomby.Об це говорить і статистика пошукових запитів. Так, за останні два роки кількість запитів за словосполученням «російський серіал» в Яндексі зросла майже в 5 разів, а «російський серіал» в 10 раз.згідно GoogleTrends, за 3 роки інтерес до російських серіалів по кількості пошукових запитів зріс у 5 разів.

«Ми впевнені, що ця тенденція збережеться, - коментує Марія Багдасарян. - Серіали подовжують на нові сезони, росте популярність SmartTV. Тому ми вважаємо, що спеціалізуватися на форматі «слідом за ефіром» було правильним рішенням для Zoomby, і ми маємо намір розвивати цей напрям, надаючи глядачам все більше контенту і способи його отримання, а рекламодавцям-нові формати».

Российские сериалы набирают популярность в Интернете

Додаткова інформація:

Zoomby - найбільший російський онлайн-агрегатор телевізійного контенту. Портал об'єднує контент провідних федеральних каналів - Росія 1, НТВ, Перший, СТС, ТВЦ та інших. Каталог Zoomby включає понад 16 тисяч годин популярного відео, у тому числі серіали, шоу, художні та документальні фільми, новини, спортивні передачі. Актуальний телевізійний контент представлений у форматі «слідом за ефіром», тобто з'являється на Zoomby відразу після показу на телеканалі.

Вся бібліотека порталу Zoombyдоступна користувачами безкоштовно. Крім онлайн-версії Zoomby, користувачі можуть дивитися відеоконтент з допомогою додатків для мобільних пристроїв і SMARTTV.

Дізнатися більше про порталеи ознайомитися з бібліотекою контенту можна за адресою www.zoomby.ru.

 

Контакти: Ольга Любимова

+7 903 661 96 90

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

|