Menu

У Росії ростуть підключення телевізорів до інтернету

В России растут подключения телевизоров к интернету

За даними J'son & Partners, LG і Samsung є одними з найбільших постачальників Smart TV в Росії. У телевізорах LG з функцією Smart TV доступно 65 тисяч фільмів, більше 300 фільмів в 3D.

МОСКВА, 22 березня - Digit.ru. Більше 60% всіх телевізорів LG з функцією Smart TV, проданих у Росії, підключені до мережі інтернет; за даними минулого року, до інтернету підключали менше 50% «розумних» телевізорів, повідомив Digit.ru у п'ятницю менеджер відділу продуктового маркетингу LG Артем Стрельбицький.

За його словами, в 2010 році з'явилися перші телевізори LG з функцією Smart TV, в 2012 році наявність функції стало відігравати важливу роль при виборі телевізора. «За цей час ми продали кілька сотень тисяч “розумних” телевізорів», - сказав Стрельбицький, не уточнюючи точну кількість проданої ТБ-техніки.

Аналітик Telecomdaily Денис Шматків каже, що не візьметься сказати по кожному окремому виробнику, але всі три найбільших постачальника «розумних» телевізорів - LG, Samsung і Philips - на російському ринку продали всього близько 870 тисяч телеприймачів. Крім того, аналітик уточнив, що з числа проданих в 2012-2013 році телевізорів з функцією Smart TV до інтернету були підключені близько 75%.

Раніше в прес-службі компанії Samsung Digit.ru повідомили, що наявність функції Smart TV часто є визначальним чинником при виборі нового телевізора, а інтернет-кінотеатри - найбільш популярні програми на платформі Smart TV.

«Нам здавалося, що “розумне” телебачення затребуване тільки в Москві, проте 2012 рік показав, що 70% всіх “розумних” телевізорів, підключених до мережі, знаходяться в російських регіонах, 20% - у Москві і близько 10% - у Санкт-Петербурзі», - заявив Стрельбицький.

За даними J'son & Partners, LG і Samsung є одними з найбільших постачальників Smart TV в Росії. У телевізорах LG з функцією Smart TV доступно 65 тисяч фільмів, більше 300 фільмів в 3D.

РІА Новини digit.ru

|