Menu

Більша частина функцій Smart TV не затребувана.

Большая часть функций Smart TV не востребована.

У процесі вибору нового телевізора ми звертаємо увагу на діагональ дисплея, якість зображення, дизайн і, звичайно ж, функціонал. Найбільший інтерес представляє клас Smart TV з можливістю установки корисних додатків і з кожним роком продажі таких моделей неухильно зростають. Однак фахівці дослідницької компанії National Purchase Diary (NPD) зробили висновок, що в більшості випадків вони використовуються виключно для перегляду ТБ-каналів і потокового відео.

Це може здатися дивним, але при наявності порту Ethernet або адаптера бездротового зв'язку Wi-Fi частка підключених до Мережі HDTV-телевізорів становить всього 15%. З цього числа на 60% пристроїв дивляться відео через Інтернет, на 15% - слухають музику і лише десята частина респондентів оцінили переваги вбудованого веб-браузера. Як повідомляється в останньому звіті NPD, клієнти соціальних мереж, сервісів IP-телефонії, а також інші програми і зовсім не затребувані серед споживачів.

На думку аналітиків, широкі можливості представлених моделей Smart TV перекреслюються незручностями при їх використанні, тому виробникам слід концентруватися на оптимізації існуючих функцій. Варто відзначити, що деякі компанії вже зробили перші кроки в цьому напрямку - Samsung і Google покажуть на виставці CES 2013 оновлені версії платформ для телевізорів.

|