Smart TV Alliance - потужний альянс на ринку “розумних” телевізорів
Компанії LG Electronics і TP Vision (спільне підприємство Philips і TPV Technology з випуску телевізорів під торговою маркою Philips) оголосили про створення організації, яка буде займатися питаннями розвитку ринку так званих “розумних” телевізорів, здатних підключатися до мережі Інтернет. Нове об'єднання отримало назву Smart TV Alliance. На першому етапі в нього увійдуть засновники LG і TP Vision, а пізніше до них приєднаються великі японські виробники телевізорів, у тому числі Sony і Panasonic. Повний список учасників скоро буде опублікований на офіційному сайті організації.
Як пояснюється в поширеній у ЗМІ прес-реліз, метою утвореного альянсу є “створення невласницькій екосистеми для розробників програмного забезпечення з метою розробки привабливих крос-платформних сервісів”. Іншими словами, учасники Smart TV Alliance займуться створенням інструментів для випуску універсальних продуктів для телевізорів класу Smart TV.
Один з менеджерів LG Бон Сік Квон (Bong-seok Kwon), призначений президентом Smart TV Alliance, підтвердив наявність труднощів, які доводиться долати розробникам пз і самим виробникам телевізорів. В першу чергу це стосується відмінності платформ і технологій, які використовуються в телевізорах різних виробників. За словами пана Квон, очолювана ним організація допоможе девелоперам у створенні великого асортименту ТБ-додатків.
Smart TV Alliance випустить безкоштовний інструментарій SDK, за допомогою якого розробники зможуть виготовляти програмні продукти для ТБ, у тому числі з використанням технології HTML5. Програми стануть універсальними і будуть запускатися на “розумних” телевізорах всіх марок. Випуск набору SDK намічений на кінець 2012 року.
За даними дослідницької компанії NPD DisplaySearch, частка “розумних” телевізорів, що поставляють на світовий ринок, досягла 20% в I кварталі 2012 року. Найбільш високими темпами ці пристрої поширювалися в Японії, де вони зайняли 36% всіх поставок за підсумками кварталу, а також у Китаї (30%) і Західній Європі - 29%. При цьому Північна Америка дещо відстає від лідерів - функціонал Smart TV був присутній в 18% поставлених в цей регіон телевізорів.
Найбільшими виробниками “розумних” телевізорів є компанії Sony, Skyworth, Philips і Sharp (в порядку зменшення обсягу поставок). Вони виграли за рахунок високого попиту на місцевому ринку.