Menu

Samsung почав випуск телевізорів для представників малого бізнесу.

Samsung начал выпуск телевизоров для представителей малого бизнеса.
Samsung Electronics заявила про випуск телевізорів нової концепції. Вони призначені для представників малого бізнесу та індивідуальних підприємців. Пристрій поєднує показ цифрового контенту з персональної рекламною інформацією власника. Про новинку розповів businesskorea.co.kr.

Новий телевізор від найбільшого виробника електроніки отримав назву Samsung Smart Signage TV. Покупцям пропонується два варіанти телевізора. Один відрізняється від іншого розміром діагоналі (40 і 48 дюймів) і вартістю ($1,018 і $1,326). Виробник надає дворічну гарантію на пристрої.

Суть нової концепції полягає в тому, що пристрій здатний не тільки показувати програми і фільми, але і ваш власний рекламний контент: промо-ролики, інформацію про товари, акції, привітальні повідомлення для відвідувачів.

За допомогою нового телевізора власник магазину, ресторану, салону або клубу може запропонувати своїм відвідувачам будь-яку інформацію, яку забажає.

На екрані телевізора Signage TV в ресторані одночасно з трансляцією бейсбольного матчу може демонструватися меню і спеціальні пропозиції від закладу .

Керувати телевізором можна з допомогою комп'ютера або мобільного телефону. Більш того, власникові не доведеться витрачатися навіть на те, щоб окремо замовляти рекламний контент. Рішення Samsung містить більше 200 безкоштовних шаблонів, які легко перенести на комп'ютер, мобільний телефон за допомогою USB або Wi-Fi. Телевізор здатний працювати до 16 годин в день.

|