Menu

10 тенденцій 2013 року ринку телебачення.

10 тенденций 2013 года рынка телевидения.

Сьогодні сучасна людина не може уявити своє життя без всіляких гаджетів: смартфони, планшети та електронні книги - вже далеко не новинка. Світ телебачення давно вийшов за рамки простих радянських пристроїв, відкривши дорогу повноцінним домашнім цифровим кінотеатрам, міні-кінотеатрам з можливістю інтерактиву в реальному часі і телевізорів з підключенням до мережі Інтернет. Фахівці DIVAN.TV спеціально UBR.UA підготували матеріал про тренди розвитку ринку телебачення на 2013 рік.

Всього фахівці виділяють 10 тенденцій 2013 року, про яких будуть говорити і активно використовувати в повсякденному житті.

1. Гаджетоманія

За 2012 рік у світі було поставлено 712.6 млн. одиниць смартфонів, згідно з даними IDC. Тільки в деяких Штатах за попередній рік рівень проникнення смартфонів перевищив 50%, а планшетів - 20%. У 2013 р. ця тенденція буде збільшуватися і в Україні. Це, у свою чергу, призведе до надання більш гнучких можливостей для мобільності кожному жителю країни.

2. ΤV Everywhere

Зростання проникнення гаджетів, рівня покриття Інтернетом, а також симбіоз останнього з новими технологіями доставки відео - OTT (Over-the-Top), VoD (Video-on-Demand), призведе до того, що користувачі будуть дивитися відео (фільми, телеканали) в будь-якому зручному для них місці: вдома на дивані, в парку на лавці або ж в автомобілі. Така гнучкість і незалежність від прихильності до конкретного місця, де є вихід у Мережу, дозволить оцінити статус і переваги нового мобільного покоління.

3. LIVE TV Online

Згідно дослідницьких компаній, з кожним роком зростає споживання відеоконтенту, і до 2014 р. складе 70% від всіх запитів. З наступними роками ця тенденція буде тільки збільшуватися. А зростання кількості пристроїв і ”стирання кордонів” в покритті інтернетом, стало прецедентом зародження нової “моди” -онлайн перегляду: телеканали, фільми, а також інші сервіси і контент.

При цьому експерти прогнозують експоненційну залежність між збільшенням зростання перегляду відеоконтенту і фінансовими відрахуваннями за перегляд. В 2017 році доходи від фільмів і телевізійних програм (завдяки технології відео за запитом (VoD)) принесуть понад 6 млрд. дол. прибутку, а кількість платних передплатників (на будь-якому пристрої) збільшиться до 141 мільйона.

10 тенденций 2013 года рынка телевидения.

 

4. Бандли

Одним реченням доступу в Інтернет користувачів вже не привернути. І інтернет-провайдерів нічого не залишається, як шукати додаткові можливості залучення й утримання абонентів. У світі особливою популярністю користується кооперація можливостей і спільних надання доступу до Інтернету і Контенту. Дані схеми вже використовують Virgin Media і TiVo, Roku і Time Warner Cable's. Де Virgin Media і Time Warner Cable's - це інтернет-провайдер і кабельний оператор, а TiVo і Roku, у свою чергу, - контент-провайдери. Наприклад, дохід Virgin Media за 3 квартал 2012 року збільшився до 1.028 млн. фунтів, завдяки даному бандлу. При цьому в компанії відзначають, що кількість передплатників TiVo зросла з 205.900 до 1.14 млн. чоловік. І тепер клієнти контент-провайдера TiVo становлять 30% від загальної бази Virgin Media.

5. Підключення до ТБ (Connected TV)

Постачання Smart TV на ринки розвинених країн будуть тільки рости. Користувачі вже сьогодні розуміють, що ”розумний” телевізор - це не засіб для серфінгу в Інтернеті, а повноцінний домашній цифровий кінотеатр. З появою якісного контенту (фільми, музика, навчальні програми, ТБ-шопінг, ТБ-банкінг та інших сервісів) і діджитал платформ на них, Smart TV перетворюють кожен будинок у міні-кінотеатр з возможностьюинтерактива в реальному часі.

Згідно з прогнозами Digital TV Research, телевізорів, підключених до інтернету, до 2017 р. стане близько 400 млн. З них 243 млн. од. - власне Smart TV, і майже 139 млн. од. - це інші (дешевші) варіанти підключення і перетворення звичайного ТБ (медиаплееры, Set-top-box) в Smart.

6. Поєднання екранів

На ринку з'явилася технологія “другого екрану” (Second or Dual Screen). Коли з допомогою планшетного пк можна керувати екраном телевізора, як варіант - вибрати передачу в реальному часі. Американське населення вже дивиться телевізор більше 34 годин в тиждень, при цьому активно використовує “суміщення екранів”. Приміром, побачивши у фільмі про джеймса Бонда автомобіль, можна на своєму планшеті знайти це авто і, “спроектувавши” його на ТБ, ”покрутити” і оцінити характеристики на великому екрані. Якщо в Україні це поки дивина, то в США вже сьогодні власників смартфонів і планшетів використовують їх разом з переглядом ТБ - 40% поєднують екрани кожен день. Дана можливість призводить до розвитку нового виду електронної комерції і появи таргетованої (цілеспрямованої) реклами.

7. Таргетированная реклама

Бажання рекламодавця - показати свою продукцію (сервіс, послугу) цільової аудиторії так, щоб ймовірність купівлі її склала понад 70%. Варто враховувати, що ЦА кожному з роком буде тільки рости і до 2025 року кількість споживачів зросте майже в два рази - додадуться ще 4 млрд. нових покупців, сумарні витрати яких складуть близько 30 трильйонів доларів. Таргетированная реклама дозволить враховувати і, більш того, підлаштовуватися під інтереси користувачів - пропонувати їм той товар, який може зацікавити потенційного покупця. Жоден канал реклами поки не здатен гарантувати інтерес клієнта до продукту більш ніж на 70%, у тому числі і реклама на телеканалах в прайм-таймі. Таргетированная реклама змінить звичний підхід рекламодавців до вибору майданчиків для своєї реклами.

8. Керування голосом

З телевізорами тепер можна буде також поговорити. Поява в світі технологій Google Voice і Apple Siri, та їх інтеграція на девайси довела, що пристроями можна керувати за допомогою голосу. Теж саме стосуватиметься і телевізорів. Smart TV вже сьогодні розпізнають мова. Крім визначених команд “тихо” і “голосно”, телевізори реагують також на загальні фрази, наприклад, - назви фільмів.

9. Рекомендації (Recommendation engine)

Спеціальна технологія (“движок”), яка дозволяє телевізору рекомендувати користувачеві найцікавіше з існуючого на сервісі контенту. Наприклад, якщо телеюзеру захотілося подивитися комедію, то ТБ запропонує йому найцікавіші, або топові (смотрибельные) позиції. Впровадження цих технологій, свою чергу, дозволить позбавити користувача від пошуку, викачування і завантаження цікавить відео.

10. Медіаплеєр краще, ніж ресівер DVB-T2

При переході на нові технології способів доставки відео користувачі будуть частіше віддавати перевагу медіаплеєрів, ніж ресиверів DVB-T2. Так як медіаплеєр має кращі і більш гнучкі технологічні можливості, ніж DVB-T2. Як приклад: на медіаплеєрі може бути реалізована функція відео за запитом (VoD), яка дає можливість дивитися фільми без додаткового скачування. Не кажучи вже про інших сервісів, таких як: інтерактивне навчання, ігри, ТБ-банкінг (оплата рахунків), ТБ-шопінг (електронна комерція).

Джерело: UBR  

|