Menu

Дивовижний метод створення тривимірних зображень, що використовує величезну плазмову панель у якості 3D-принтера.

Удивительный метод создания трехмерных изображений, использующий огромную плазменную панель в качестве 3D-принтера.


Відомо, що реальне тривимірне зображення може бути отримано з допомогою розгортки в обсязі простору ряду звичайних двовимірних зображень. Але, на жаль, ця задача є не зовсім простий з точки зору технічної реалізації. Фахівцям з Marshmallow Laser Feast і компанії Found The Collective вдалося розробити ще один відносно простий метод створення реальних тривимірних зображень, використавши для цього величезну плазмову телевізійну панель у якості своєрідного тривимірного принтера, що створює в просторі структури світлом свого екрану.

На наведеному нижче відеоролику можна побачити рекламу, створену для презентації нового автомобіля McLaren P12 і процес створення такого відео. Плазмовий екран великого розміру, встановлений на рухомому візку, що пересувається назад-вперед по нерухомим рейках, а комп'ютеризована система визначає з великою точністю момент часу, коли екран виявляється в необхідній точці простору. В кожній такій точці зупинки" на екрані з'являється зображення, розраховане тієї ж комп'ютерною системою, а встановлена неподалік камера знімає все, що відбувається з великою тимчасової витримкою.

Удивительный метод создания трехмерных изображений, использующий огромную плазменную панель в качестве 3D-принтера.


Удивительный метод создания трехмерных изображений, использующий огромную плазменную панель в качестве 3D-принтера.


Удивительный метод создания трехмерных изображений, использующий огромную плазменную панель в качестве 3D-принтера.


Кадри, зняті камерою, згодом об'єднуються, і на їх основі формується дійсно тривимірна мультиплікація. Кожен кадр майбутнього відео формується з допомогою 650 кадрів, які показує плазмова панель, що рухається в цей час по рейках. Це дозволяє отримати досить плавні лінії, форми і чіткі обриси на формованому кадрі тривимірного зображення.

Для того, що б створити відео відносно невеликої тривалості процес зйомки кадру потрібно повторити тисячі разів. Після серії відзнятих кадрів камера переміщалася на кілька міліметрів в результаті чого була створена ілюзія плавного переміщення камери.



|