Menu

Машини-монстри: найбільший в світі дизельний двигун.

Машины-монстры: самый большой в мире дизельный двигатель.


Цим матеріалом ми починаємо на нашому сайті серію розповідей про найбільш виняткових машинах, механізмах і пристроях в світі, від величезних засобів знищення собі подібних до крихітних точних пристроїв, механізмів і всього того, що знаходиться в проміжку між ними.

Вам відомо, що судно "Emma Maersk" є найбільшим судном-контейнеровозом в світі? Це судно, довжиною 400 метрів, важить близько 170974 тонн і може нести на собі 11 тисяч шестиметрових морських контейнерів. Що б надати цьому судну швидкість в 31 вузол, потрібно щось більше, ніж маленький ядерний реактор. Це "щось більше" є дизельним двигуном Wartsila-Sulzer RTA96-C, потужністю 109 тисяч кінських сил, висотою 13.5 метрів і довжиною 27.5 метрів.

Двигун RTA96, встановлений на борту судна "Emma Maersk", важить 2300 тонн і працює зі швидкістю 102 обороту в хвилину. На відміну від традиційних дизельних двигунів, в двотактному дизельному двигуні RTA96 відсутня распредвал, ланцюгові розподільчі механізми, паливні насоси. У двигуні використовується єдина паливна магістраль високого тиску, а подача палива в циліндри здійснюється за допомогою електромагнітних клапанів, це дозволяє двигуну стійкіше працювати на низьких оборотах і споживати менше палива. Менше палива? Куди вже менше. Адже в кожному циклі в кожен з 14 циліндрів впорскується близько 200 грам дизельного палива.

В даний час у світі вже існує 25 примірників двигунів RTA96-C, ще 86 двигунів вже замовлені і чекають початку виробництва.

|